گوشی ویوو وای ۲۱ تی در ۳ ژانویه با اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی می شود

گوشی هوشمند ویوو وای ۲۱ در ماه آگوست (شهریور) در هند عرضه شد و قرار است که این گوشی هوشمند یک برادر قدرتمندتر به نام ویوو وای ۲۱ تی  (ٰVivo Y 21T) نیز داشته باشد. به گفته منابع، این گوشی در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۳ دی ماه ۱۴۰۰) با ماژول دوربین سه‌گانه معرفی شود که دوربین اصلی آن را یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی تشکیل خواهد داد. همراه چیکاو باشید.

این گوشی هوشمند از یک تراشه میان رده اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام قدرت می‌گیرد که آن را در بطن خود جای خواهد داد. گفته می‌شود که این گوشی ویوو فقط با پشتیبانی از شبکه ارتباطات ۴جی تولید خواهد شد. با نگاهی به مشخصات فاش شده، گوشی ویوو وای ۲۱ تی به خوبی می‌تواند گوشی ویوو وای ۲۱ اس ویوو یا گوشی ویوو وای ۳۳ اس باشد اما در عوض استفاده از تراشه هلیو جی ۸۰ مدیاتک از پردازنده تولیدی برند کوالکام استفاده می‌کند.

بر اساس اطلاعات فاش شده، این گوشی ویوو برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی کمک می‌گیرد که می‌تواند از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی کند. ضمن این که، به احتمال زیاد از طریق درگاه USB-C  نیز به کابل شارژر متصل می‌شود. این گوشی یک گزینه حافظه دارد و با ۴ گیگابایت حافظه رم و همچنین۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در بازار عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی ویوو وای ۲۱ تی - چیکاو

این اسمارت فون در پنل پشتی از ماژول سه‌گانه برای دوربین استفاده می کند که در این ماژول دو دوربین ۲ مگاپیکسلی حسگر اصلی را همراهی خواهند کرد. افشاگران این خبر اعلام کرده‌اند که قیمت این تلفن پس از ورود به بازار در هفته آینده، حدود ۱۵۰۰۰ روپیه (در حدود۲۰۰ دلار) خواهد بود اما ما فکر می‌کنیم که این گوشی به احتمال زیاد با برچسب قیمتی حدود ۱۸۰۰۰ روپیه هند (در حدود ۲۴۰ دلار) در دسترس خریداران قرار گیرد زیرا گوشی ویوو وای ۲۱ در حال حاضر ۱۵۴۹۰ روپیه (در حدود ۲۰۷ دلار) قیمت دارد و کاربران بدون شک باید برای استفاده و تجربه بهتر از دوربین با کیفیت بالاتر هزینه بیشتری را بپردازند.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.