ردمی کا ۴۰، اوپو ای ۵۳، آی کیو اُ اُ ۷، پرفروش ترین تلفن های ۵ جی فصل دوم سال چین بودند

گوشی‌های هوشمند شیائومی کا ۴۰، اوپو ای ۵۳ مجهز به  ۵ جی و آی کیو او ۷، پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی دارای ۵ جی بودند که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ لقب پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند ۵ جی را در چین به خود اختصاص دادند. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزارشی که  Strategy Analytics منتشر کرده است، شیائومی با این که در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ موفق شده بود رتبه‌ی بزرگترین مارک تلفن هوشمند ۵ جی در جهان را به دست آورد، اما با این حال، تنها یک تلفن از این شرکت توانست در همان مدت یکی از ۳ گوشی باشد که لقب پرفروش‌ترین گوشی‌های ۵ جی اندرویدی را در چین به خود اختصاص دادند. در حالی که، دو گوشی هوشمند دیگر به ترتیب از تلفن‌های همراه برندهای اوپو و ویوو بودند.

Strategy Analytics می‌گوید گوشی هوشمند اوپو ای ۵۳ ۵ جی (OPPO A53 5G) که کمتر محبوب بود، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ۵ جی اندرویدی در چین در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ شد. لازم است جهت اطلاع ذکر کنیم که این گوشی ۵ جی مقرون به صرفه اولین عرضه‌ی خود را در دسامبر ۲۰۲۰ تجربه کرد.

علاوه بر این، دومین مدل پرفروش در این فهرست گوشی هوشمند ردمی کا ۴۰ از شیائومی بود، همچنین گوشی آی کیو اُ اُ ۷ نیز موفق شد تا رتبه‌ی سوم این فهرست را به دست آورد. این دو گوشی میان‌رده به عنوان قاتلان گوشی‌های پرچمدار شناخته می‌شوند زیرا در مقایسه با رقبا، از مشخصات بالا اما قیمت کمتری برخوردار هستند.

پرفروش ترین تلفن های ۵ جی فصل دوم سال چین - چیکاو

در مورد این موضوع که آیا این گوشی‌ها در خارج از کشور چین و در بازارهای بین‌المللی نیز به فروش می‌رسند یا خیر، باید بگوییم که فقط گوشی هوشمند شیائومی ردمی کا ۴۰ را می‌توان در خارج از سرزمین اصلی چین خریداری کرد. این گوشی در هند با نام شیائومی می ۱۱ ایکس (Mi 11X) و در سایر بازار‌های جهانی با نام پوکو اف ۳ (POCO F3) عرضه شده است.

گوشی جدید آی کیو اُ اُ نئو ۵ (iQOO Neo5) - چیکاو

از سوی دیگر، گوشی اوپو ای ۵۳ دارای ۵ جی (OPPO A53 5G) و گوشی آی کیو اُ اُ ۷ به طور اختصاصی برای بازار چین تولید و عرضه شده‌اند. برای کسانی که در مورد هند تعجب می‌کنند که چرا آی کیو اُ اُ ۷ در آنجا توزیع می‌شود، باید این نکته را ذکر کنیم که آی کیو اُ اُ ۷ که در آن کشور فروخته می‌شود، درواقع گوشی جدید آی کیو اُ اُ نئو ۵ (iQOO Neo5) است که با این نام عرضه می‌شود.

نظر شما در مورد انتخاب تلفن‌های هوشمند مشتریان در چین بر اساس پرفروش‌ترین مدل‌های ۵ جی اندرویدی چیست؟ نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما درمیان بگذارید.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.