نسخه‌های جهانی ریلمی جی تی ۲ که در کنسول گوگل پلی  فهرست شده، به زودی عرضه می شوند

مدهاو شیث (Madhav Sheth)، معاون ریلمی و رئیس گروه تجاری بین‌المللی شرکت ریلمی، در مصاحبه‌ای که در جریان برگزاری نمایشگاه سالانه کالاهای الکترونیکی مصرفی (Consumer Electronics Show) که به طور مخفف CES 2020 نامیده می‌شود، بر این موضوع تأیید کرد که گوشی‌های هوشمند سری ریلمی جی تی ۲ (Realme GT2) که اخیراً در بازار چین عرضه شده است، به‌زودی راهی بازارهای اروپا و هند خواهد شد. اکنون اطلاعات جدیدی در دسترس قرار گرفته است که نشان می‌دهد، نسخه‌های جهانی و هندی گوشی‌های ریلمی جی تی ۲ در فهرست کنسول گوگل پلی (Google Play Console) و در لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده گوگل مشاهده شده‌اند. همراه چیکاو باشید.

گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ که در چین عرضه شده است، دارای شماره مدل RMX 3310 است. به گزارش مای اسمارت پرایس (My Smart Price)، مدل RMX 3311 که در لیست کنسول گوگل پلی و همچنین در فهرست سایت ساپورت دیوایسز (Support Devices) ظاهر شده است، در واقع همان نسخه جهانی گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ است. از سوی دیگر، نوع دیگر این گوشی که با شماره مدل یا کد RMX 3312 مشخص شده است به نسخه مخصوص بازار هند این گوشی اشاره دارد.

در حالی که مشخصات این گوشی از قبل مشخص شده است، اما در لیست مذکور ذکر شده است که این گوشی ریلمی دارای صفحه نمایش فول اچ دی پلاس بوده و با تراشه پرچمدار نسل قبل کوالکام، اسنپدراگون 888 عرضه خواهد شد و علاوه بر این موارد، از 12 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 12 نیز برخوردار خواهد شد.

  • مشخصات گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲

گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی سوپر آمولد بوده و از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین، نسبت تصویر ۲۰ به ۹ را ارائه داده و از حسگر اثر انگشت درون صفحه بهره می‌برد. ریلمی برای محافظت از صفحه نمایش این گوشی در برابر خط و خش از محافظ گوریلا گلس ۵ بر روی صفحه نمایش این گوشی استفاده می‌کند. این دستگاه ریلمی سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری اختصاصی گوشی‌های هوشمند ریلمی یعنی Realme UI 3.0 اجرا می کند. گوشی ریلمی جی تی ۲ در داخل بدنه از تراشه پرچمدار نسل قبل کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلتفرم موبایل بهره می‌برد. این گوشی قرار است با ۲ پیکربندی در بازار عرضه شده و با 8 گیگابایت رم یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و همچنین 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع پر سرعت UFS 3.1  در دسترس خریداران قرار گیرد.

رنگ بندی و مشخصات مشخصات گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ - چیکاو

گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ برای ثبت عکس‌ها و ویدیوهای سلفی و همچنین انجام تماس‌های تصویری در پنل جلو از یک دوربین 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی همچنین در پنل پشتی نیز به یک ماژول دوربین سه گانه مجهز می‌شود که برای دوربین اصلی از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی استفاده می‌کنند. علاوه بر آن دو لنز دیگر نیز در این ماژول مشاهده می‌شوند که یکی از آن‌ها یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی است و دیگری نیز یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی ریلمی جی تی ۲ برای تأمین انرژی مورد نیاز خود در داخل بدنه به یک باتری بزرگ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی متکی است که این باتری از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می کند. نسخه های گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ مانند 8 گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و در نهایت ۱۲ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی به ترتیب با برچسب قیمتی  ۲۶۹۹ یوان (در حدود ۴۲۴ دلار)، 2899 یوان (در حدود ۴۵۵ دلار آمریکا) و 3199 یوان (در حدود ۵۰۲ دلار آمریکا)  روانه ویترین فروشگاه‌های بازار چین خواهند شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.