مشخصات موتورولا ریزر ۳ فاش شد اسنپدراگون 8 نسل 1، دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی

ماه گذشته، چن جین (Chen Jin)، مدیر کل تجارت بخش موبایل موتورولا در چین تایید کرد که این شرکت بر روی نسل سوم دستگاه تاشو ریزر کار می کند. دیروز، توسعه دهندگان XDA گزارشی را منتشر کردند که نشان می‌داد موتورولا ریزر ۳ برخلاف مدل های قبلی که دارای مشخصات میان رده بودند، به عنوان یک دستگاه پرچمدار وارد بازار خواهد شد. اکنون، گزارش جدیدی از Technik News اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات گوشی هوشمند ریزر ۳ فاش کرده است. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات موتورولا ریزر ۳ بر اساس شایعات

در این گزارش که XDA منتشر کرده است، می‌گوید اطلاعاتی از طریق منابع خود دریافته است که نشان می‌دهد گوشی هوشمند ریزر ۳ در بطن خود از آخرین تراشه پرچمدار جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱  (Snapdragon 8 Gen 1) قدرت می‌گیرد. به احتمال زیاد هنوز به خاطر دارید که اولین گوشی تاشو موتورولا ریزر با استفاده از تراشه اسنپدراگون ۷۱۰  و مدل نسل دوم آن گوشی هوشمند تاشوی ریزر نیز به پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵ جی (Snapdragon 765G) مجهز و در بازار عرضه شده بود.

گوشی هوشمند ریزر ۳ احتمالاً در چند گزینه و پیکربندی رم عرضه خواهد شد که از جمله می‌توان به استفاده از ۶ گیگابایت رم، ۸گیگابایت و ۱۲ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد که در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. ضمن آن که گفته شده که این گوش هوشمند به احتمال زیاد در گزینه های ذخیره سازی مانند ۱۲۸ گیگابایت، ۱۲۶ گیگابایت و در نهایت ۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شود. این گوشی هوشمند مانند مدل های پیشین در بالای نمایشگر از بریدگی استفاده نخواهد کرد بلکه در عوض از طرح ایجاد حفره هول پانچ استفاده خواهد کرد که برای تعبیه دوربین سلفی در آن استفاده خواهد شد.

مشخصات موتورولا ریزر ۳ بر اساس شایعات - چیکاو

 در بخش اتصالات نیز انتظار می‌رود این دستگاه با پشتیبانی از NFC و UWB  باند فوق‌عرض برای موقعیت‌یابی دقیق‌تر وارد بازار شود. تا جایی که به صفحه نمایش مربوط می شود، این نشریه گزارش می دهد که گوشی هوشمند ریزر ۳ دارای یک پنل از نوع سوپر آمولد تاشو خواهد داشت که قادر خواهد بود نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه دهد. ضمن آن که دارای صفحه نمایش ثانویه خواهد بود، اما تا کنون هیچ اطلاعاتی در مورد اندازه و وضوح آن در دسترس قرار داده نشده است.

سایت معتبر Technik News نیز فاش کرده است که گوشی هوشمند ریزر ۳ موتورولا با اسم رمز Maven شناخته می شود و دارای صفحه نمایش تاشو با کیفیت فول اچ دی پلاس بوده که با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ عرضه خواهد شد. با این حال، این سایت هنوز نمی تواند تأیید کند که آیا صفحه نمایش این دستگاه از نوع سوپر آمولد است یا خیر. این دستگاه با استفاده از یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی برق مورد نیاز خود را تأمین خواهد کرد.

در مورد بخش دوربین نیز گفته شده است که این گوشی تاشوی ریزر دارای پیکربندی دوربین دوگانه در پنل پشتی خواهد بود که از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی OV50A OmniVision برای دوربین اصلی بهره خواهد برد و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز برای ثبت عکس‌های ماکرو و فوق عریض مورد استفاده قرار خواهد گرفت. برای عکس های سلفی و همچنین تماس های تصویری نیز از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی OmniVision بهره خواهد برد.

دوربین های اصلی و جلو قادر به فیلمبرداری ۱۲۰ فریم در ثانیه با کیفیت فول اچ دی و همچنین اسلوموشن خواهند بود. ۱من آن که این حسگرها قادر خواهند بود تا با ۶۰ فریم در ثانیه نیز با کیفیت 4K UHD فیلمبرداری انجام دهند. در نهایت نیز می‌توان گفت که این گوشی تاشوی ریز به طور پیش فرض با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۲ در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

  • زمان عرضه موتورولا ریزر ۳ بر اساس شایعات - چیکاوزمان عرضه موتورولا ریزر ۳ بر اساس شایعات

حدس زده می‌شود که گوشی تاشو ریزر ۳ موتورولا احتمال دارد که در ژوئن ۲۰۲۲ () در بازار عرضه شود. به دلیل همه‌گیری مداوم ویروس کووید ۱۹ یا همان کرونا و مشکل کمبود تراشه، احتمال داده می‌شود که عرضه این گوشی به مدت چند هفته با تأخیر مواجه شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.