موتورولا در حال کار بر روی گوشی هوشمند موتو ریزر جدید تاشو است

در سال ۲۰۱۹، موتورولا  گوشی هوشمند تاشوی موتورولا ریزر (Razr) را به عنوان بخشی از تلاش‌های این شرکت برای احیای گوشی‌های هوشمند تاشوی خود رونمایی کرد. این دستگاه بعداً توسط گوشی هوشمند تاشوی از بالا به پایین موتورولا ریزر ۵جی (Motorola Razr 5G) در اواخر سال ۲۰۲۰ جایگزین شد، اما تا آن زمان، سامسونگ قبلاً بازار گوشی‌های هوشمند تاشو را به لطف گوشی تاشوی از بالا به پایین گلکسی زد فلیپ ۵جی (Samsung Galaxy Z Flip 5G) خود کاملاً تسخیر کرده بود. همراه چیکاو باشید.

امروز، چن جین (Chen Jin)، مدیر اجرایی لنوو، پستی را در شبکه معروف چینی ویبو منتشر کرد تا رفت تا فاش کند که این شرکت در حال کار بر روی نسل سوم گوشی تاشوی موتورولا ریزر است.

طبق این گزارش، گوشی هوشمند تاشو جدید موتورولا با رابط کاربری بهینه‌سازی شده، طراحی بهتر و عملکرد بهبود یافته عرضه خواهد شد و به احتمال زیاد در منطقه چین عرضه خواهد شد. گوشی هوشمند تاشوی موتورولا ریزر نسل اول به دلیل این که این شرکت در تولید آن از مشخصات گوشی‌های میان رده استفاده کرده بود و قیمت آن نیز نسبتاً بالا بود، نتوانست انتظارات کاربران را برآورده کند. ضمن این که در مقایسه با گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ سامسونگ که از مشخصاتی بسیار بالایی بهره می‌برد، نتوانست با محصول سامسونگ رقابت کند.

موتورولا در حال کار بر روی یک گوشی تاشوی ریزر دیگر است - چیکاو

  • موتورولا در حال کار بر روی یک گوشی تاشوی ریزر دیگر است

این در زمانی اتفاق می‌افتد که بازار گوشی‌های هوشمند بسیار رقابتی‌تر شده است، به این معنی که موتورولا باید گوشی هوشمند تاشوی جدید خود را با کیفیت، امکانات و قابلیت‌های بیشتر اما با قیمتی کمتر از قبل، روانه بازار رقابتی امروز کند. با توجه به این که سامسونگ گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ خود را ۳ تنها با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش می‌رساند و این گوشی هوشمند تاشو از ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر آب برخوردار است.

 موتورولا نیز چاره‌ای ندارد که گوشی خود را تا دندان به قابلیت‌ها و امکانات مسلح کند و با قیمتی رقابتی در دسترس خریداران قرار دهد. این گوشی تاشوی جدید موتورولا می‌تواند عملکرد یک پرچمدار درجه یک را با صفحه نمایش بزرگ و بدون بریدگی ارائه دهد.

امیدواریم که موتورولا اشتباه قبلی خود را مرتکب نشود که نسل اول موتو ریزر را به مشخصاتی مجهز کرد که در آن زمان می‌شد آن مشخصات را در هر گوشی میان‌رده‌ای مشاهده کرد اما سامسونگ برخلاف موتورولا برای گوشی‌های تاشوی خود از بهترین و آخرین تراشه‌های پرچمدار کوالکام بهره می‌برد.

موتورولا اگر می‌خواهد در بازی گوشی‌های هوشمند تاشو سربلند و موفق بیرون آید باید مانند سامسونگ گوشی جدید خود را به بهترین قطعات سخت افزاری مجهز کند و با قیمت رقابتی و پایین‌تر از سامسونگ عرضه کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.