نسخه پایدار MIUI 13 برای دستگاه‌های شیائومی می پد ۵ و می میکس ۴ عرضه شد (بخش اول)

هم اکنون شیائومی در حال ارسال به روز رسانی MIUI 13 برای تبلت شیائومی می پد ۵ و تبلت شیائومی می پد ۵ پرو خود است. این شرکت این به روز رسانی را که از قبل وعده انتشار آن را داده بود. در حال حاضر برای طیف بسیار وسیع و گسترده‌ای از محصولات خود ارائه می‌دهد و دارندگان محصولاتی که در ادامه نام و شماره مدل دستگاه آن‌ها آمده است می‌توانند به تدریج این به روز رسانی را دریافت کنند. همراه چیکاو باشید.

  • هر دو تبلت شیائومی می پد ۵ و شیائومی می پد ۵ پرو به روز رسانی MIUI 13 را دریافت خواهند کرد

در اوایل این هفته، شیائومی به‌روزرسانی نسخه پایدار MIUI 13 را برای تبلت‌های شیائومی می پد ۵ (Mi Pad 5) و شیائومی می پد ۵ پرو  (Mipa 5 Pro) آغاز کرد. این دومین دستگاه در خط تولید شیائومی پس از دستگاه می ۱۲ شیائومی (Xiaomi Mi 12) است که به روز رسانی سیستم عامل جدید را دریافت می کند. این نسخه جدید سیستم عامل و رابط کاربری نسخه Miui 13 ویژگی های زیادی را به این دستگاه‌های تبلت اضافه می‌کند که ازجمله می توان به اتصال بین تلفن های همراه و تبلت های شیائومی را نام برد. بنابراین، تبلت های شیائومی اکنون می توانند به راحتی داده ها را با گوشی های شیائومی مبادله کنند.

هر دو تبلت شیائومی می پد ۵ و شیائومی می پد ۵ پرو به روز رسانی MIUI 13 را دریافت خواهند کرد - چیکاو

سیستم رابط کاربری جدید MIUI 13 همچنین فونت های سیستم را نیز به روز می‌کند. فونت می سنس ( MiSans) جدید که برای دستگاه‌های شیائومی از قبیل گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های این برند طراحی شده است با این به روز رسانی رابط کاربری در دسترس قرار می‌گیرد که از نظر بصری یا دیدن این فونت بسیار واضح تر بوده و همچنین خواندن این فونت نیز بسیار راحت تر و چشم‌ نوازتر است.

همچنین، این اثر انطباق تراز افقی صفحه نمایش 3000 برنامه رایج را بهینه می‌کند. این مورد همچنین باعث می‌شود تا عملکرد انتقال کد تأیید را نیز اضافه ‌کند که اکنون، وقتی که تلفن همراه کد تأیید را دریافت کند، قادر خواهد بود تا محتوایی را که نمایش می‌دهد، به طور مستقیم به تبلت انتقال داده و آن محتوا را بر روی صفحه نمایش بزرگ تبلت تماشا کرد. علاوه بر این، عکس های گرفته شده توسط تلفن همراه را می توان به صورت خودکار در صفحه نمایش تبلت ارسال کرد تا بتوان آن‌ها را در تبلت پخش و مشاهده کرد.

MIUI 13 همچنین یک پنجره مستقل را برای تبلت‌های سری می پذ ۵ شیائومی به ارمغان می آورد که می‌توانید با فراخوانی نوار وظیفه و کشیدن یک نماد در برنامه، آن پنجره کوچک را باز کنید.

  • گوشی شیائومی می میکس ۴ نیز نسخه مخصوص به خود را از آپدیت MIUI 13 دریافت می کند

جدا از تبلت می پد ۵ شیائومی و همچنین تبلت می پد ۵ پرو شیائومی، امروز متوجه شدیم که گوشی هوشمند شیائومی می میکس 4 (Xiaomi Mi MIX 4) نیز طبق برنامه شیائومی قرار است که به‌روز رسانی نسخه رابط کاربری  MIUI 13 را دریافت ‌کند که این به روز رسانی یک برنامه بتا داخلی یا برنامه آزمایشی نیست. این نسخه MIUI13 13.0.2.0.SKMCNXM نام دارد و در واقع یک نسخه پایدار برای این گوشی هوشمند شیائومی است و حجم آن نیز در حدود ۴.۹ گیگابایت است.

گوشی شیائومی می میکس ۴ نیز نسخه مخصوص به خود را از آپدیت MIUI 13 دریافت می کند - چیکاو

قبل از این، ما متوجه شدیم که نسخه پایدار MIUI 13 قرار شده است که در اواخر ژانویه 2022 (اوایل بهمن ماه ۱۴۰۰) ارائه شود و همچنین، اولین دسته از دستگاه‌های برند شیائومی که قرار بود تا این به روز رسانی را دریافت کنند عبارتند از: شیائومی می ۱۱ اولترا، شیائومی می ۱۱ پرو، شیائومی می ۱۱، تبلت شیائومی می پد ۵ پرو ۵جی، شیائومی می پد ۵ پرو، و شیائومی می پد ۵.

همان طور که مشاهده می‌کنید در این فهرست به هیچ عنوان نامی از گوشی هوشمند شیائومی می میکس ۴ به چشم نمی‌آمد. به هر حال، آن طور که گفته شده، اکنون این دستگاه نیز قرار شده است تا  نسخه برنامه به روز رسانی خود را دریافت کند.

 ادامه مقاله مربوط به محصولات شیائومی که نسخه پایدار MIUI 13 را دریافت می کنند، با بخش دوم این مقاله همراه ما باشید.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.