رندرهای با کیفیت بالا از گوشی موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ فاش شد

در سال ۲۰۲۲، تمام برندهای برتر در زمینه گوشی‌های هوشمند با یک رقیب «جدید» روبرو خواهند شد: موتورولا. این شرکت قبلاً موفق شده است اولین گوشی هوشمند جهان را با آخرین تراشه (Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1) عرضه کند. و اخیراً اخبار بیشتری در مورد مدل‌های منحصر به فرد جدیدی می‌شنویم که به زودی وارد بازار می‌شوند. یکی از آن‌ها قطعات گوشی هوشمند موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ موتورولا (Moto G Stylus 2022) است که انتظار می‌رود گوشی هوشمندی باشد که توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. همراه چیکاو باشید.

امروز، پرپ (Prepp) با همکاری افشاگر معروف خبرهای فناوری OnLeaks رندرهای گوشی‌هایی را که از سری موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ ساخته می‌شوند را به اشتراک گذاشت. به علاوه، در رابطه با این موضوع یک ویدیوی  5K نیز منتشر شده که ظاهر واقعی گوشی‌ها را از هر طرف نمایش می‌دهد.

جالب اینجاست که همه این عکس‌ها، ویدیوها و ویژگی‌ها قبل از معرفی دیده شده‌اند که حتی هنوز تاریخ عرضه آن‌ها نیز مشخص نشده است اما می‌توان حدس زد که گوشی هوشمند موتو جی استایلوس۲۰۲۲ تا اواسط سال ۲۰۲۲ (حدود ژوئن) در بازار عرضه خواهد شد.  قیمت پایین‌ترین نسخه این گوشی هوشمند ۳۸۴۷۵ روپیه (۵۰۸ دلار) در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش گوشی موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ - چیکاو

همان طور که از نام آن پیداست، گوشی هوشمند استایلوس۲۰۲۲ به فناوری پشتیبانی از قلم و یک اسلات اختصاصی برای آن مجهز شده است. این قلم دیجیتال باید با برنامه از پیش نصب شده موتو نوت (Moto Note) روی دستگاه سازگار باشد.

از رندرهای این گوشی همچنان می‌توان پی برد که این گوشی‌های هوشمند موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ موتورولا دارای صفحه‌نمایش تخت با بریدگی حفره هول پانچ خواهد بود که برای قرار گرفتن دوربین سلفی نمایشگر جلو استفاده می‌شود. این گوشی هوشمند موتورولا دارای حاشیه‌های نازکی در اطراف نمایشگر خواهد بود اما مانند بسیاری از گوشی‌های میان رده دیگر فقط حاشیه سه ضلع بالا و دو طرف نمایشگر ظریف و نازک طراحی شده است و ضلع پایین دارای حاشیه‌ای پهن و ضخیم است.

 گوشی هوشمند موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ موتورولا دارای صفحه نمایش بسیار بزرگ ۶.۸۱ اینچ خواهد بود. این صفحه نمایش به هیچ عنوان کوچک نیست اما برای کسانی که از این گوشی برای انجام گیم استفاده کنند واقعاً عالی است ضمن این که با توجه به قلم دیجیتالی که به همراه دارد برای نوت برداری یا طراحی بسیار برازنده و عالی است. در کل طراحی روی نمایشگر کوچک چندان جالب نیست و موتورولا نیز به همین دلیل که این اسمارت فون را با قلم استایلوس همراه کرده است برای این گوشی صفحه نمایش غول‌پیکری در نظر گرفته است.

پنل پشتی گوشی موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ - چیکاو

دکمه پاور بر روی لبه سمت راست این تلفن هوشمند قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، احتمال داده می‌شود که این شرکت حسگر اثر انگشت را نیز  در این کلید ادغام کند که مشخصاً مورد بسیار تعجب برانگیزی نیست، هرچند که قرار دادن آن در زیر صفحه نمایش امنیت گوشی را بیشتر تأمین می‌کند.

از دیگر کلید‌هایی که در همان سمت قرار دارد می‌توان به دکمه‌های تنظیم صدا اشاره کرد. در پنل پشتی این گوشی موتورولا ماژول دوربین اصلی آن قرار دارد که به شکل مستطیل طراحی شده است. این شامل سه سنسور و یک فلاش است. اگر به گزارش‌های اولیه بتوان اعتماد کرد، گفته شده که لنز اصلی این ماژول یک حسگر با وضوح ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

  • مشخصات و ویژگی‌های گوشی موتورولا موتو جی استایلوس ۲۰۲۲

□ صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی تخت از نوع LCD

□ ماژول دوربین پنل پشتی از نوع سه‌گانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی

□  استفاده از تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس کوالکام پلتفرم موبایل

□ ابعاد گوشی: ۱۷۰.۳ در ۷۵.۹ در ۹.۴ میلی متر

□ میزان رم ۶ گیگابایت

□ میزان حافظه ذخیره سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایت

□ باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی

□ استفاده از فناوری شارژ USB Type – C

مشخصات و ویژگی‌های گوشی موتورولا موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ - چیکاو

اگرچه رندرهای گوشی هوشمند موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ خیره کننده به نظر می رسند، اما همان طور که می‌دانید، محصول نهایی ممکن است ظاهر متفاوتی داشته باشد. با این حال،  اطلاعاتی را که افشاگر معروف و محبوب OnLeaks به اشتراک می‌گذارد همیشه اعتبار بالایی برخوردار بوده‌اند.

به هر حال، گوشی موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ موتورولا آن طور که گفته شده  یک دستگاه ارزان قیمت با پشتیبانی از قلم دیجیتالی خواهد بود. همان طور که می‌دانید محصولات زیادی با چنین ترکیبی از ویژگی ها در بازار گوشی‌های هوشمند وجود ندارد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.