وان پلاس ۱۰ پرو با گواهینامه TÜV و ۳ سال ضمانت عدم کاهش سرعت عرضه می شود

تا برگزاری رویداد رونمایی و معرفی گوشی‌های هوشمند جدید برند وان پلاس یعنی سری وان پلاس ۱۰ (10 OnePlus) تنها چند روز دیگر باقی مانده است، اما این شرکت دست از معرفی برخی قابلیت‌ها و امکانات و همچنین ویژگی‌های چشمگیر این تلفن‌های همراه آینده خود برنمی‌دارد. این شرکت در آخرین پستی که در شبکه محبوب چینی ویبو (Weibo) به اشتراک گذاشته است، در مورد گواهی عجیب و غریبی که این گوشی‌ها از TÜV کسب کرده اند صحبت می کند و ادعا می‌کند که وان پلاس ۱۰ پرو (OnePlus 10 Pro) نیز اولین تلفن هوشمندی است که تاکنون موفق شده است تا این آزمایش‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد. همراه چیکاو باشید.

اما این گواهی چیست و برای یک گوشی هوشمندی که آن را موفق می‌شود کسب کند چه مزایایی دارد و چه قابلیت‌هایی را به اثبات می‌رساند؟ این گواهی جنبه های مختلف بهینه سازی سخت افزار و نرم افزار را در نظر می گیرد و عملیات روان کار کردن را به مدت زمان 36 ماه پس از خرید تضمین می کند. این پست توضیح می دهد که با توجه به الگوهای استفاده متفاوت هر کس، تجربه او از این نظر ممکن است که متفاوت باشد، اما به طور کلی، عملکرد تلفن هوشمند باید در یک دوره 36 ماهه سریع باقی بماند.

صفحه نمایش و پنل پشتی سری وان پلاس ۱۰ - چیکاو

 بسیاری از گوشی‌های هوشمند پس از مدت زمانی که استفاده شوند، به مرور کند شده و آن میزان سرعت و روان بودن خود را از دست می‌دهند که این مورد امکان دارد به دلیل برخی از مسائل از جمله پر شدن حافظه ذخیره سازی داخلی و سنگین شدن عملکرد رم نیز رخ دهد. حال این که وان پلاس تضمین می‌کند که تا مدت ۳ سال پس از خرید این گوشی همان میزان روان بودن خود را حفظ می‌کند و سرعت آن نیز کاهش نمی‌یابد، نکته جالبی است اما در صورتی که این مورد رخ داد و سرعت و روان بودن آن کاسته شد، کاربر چگونه می‌تواند آن را اثبات کند و این شرکت چگونه به این مورد پاسخ خواهد داد؟ فعلا باید منتظر ماند تا اطلاعات تکمیلی در این مورد از سوی شرکت در دسترس قرار گیرد.

این شرکت همچنین در یک پست جداگانه اعلام کرده است که گوشی وان پلاس ۱۰ از سیستم عامل ColorOS 12.1 بسیار بهینه شده استفاده می‌کند که باید تجربه کاربری بهبودیافته و ویژگی «Omoji» را به ارمغان آورد، که این مورد نیز در حال حاضر همچون یک راز باقی مانده است. البته پوسترها از نظر طراحی این دستگاه می‌توانند تا حد خوبی اطلاعات لازم را در اختیار ما قرار دهند.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.