سری وان پلاس 10 ممکن است پیشرفت های چشمگیری در طراحی نداشته باشد

انتظار می‌رود شرکت وان ‌پلاس (OnePlus) گوشی پرچمدار وان ‌پلاس ۹ آر تی (OnePlus 9 RT) را ماه آینده در هند و چین معرفی کند. به احتمال زیاد این گوشی هوشمند امسال آخرین گوشی پرچمدار این برند خواهد بود که معرفی می‌شود. وان پلاس ۱۰ می‌تواند پرچمدار نسل بعدی این شرکت باشد. اطلاعات تازه نشان می‌دهد که گوشی‌های سری وان ‌پلاس ۱۰ OnePlus 10) ممکن است طراحی جدیدی را ارائه ندهند و با زبان طراحی همین سری وان پلاس ۹ عرضه شود. همراه چیکاو باشید.

به گفته یوگش برار(Yogesh Brar)، افشاگر خبرهای فناوری، اگرچه گوشی‌های وان پلاس ۱۰ احتمال دارد که از نظر طراحی به عنوان نسخه‌ای جلا یافته از سری وان پلاس ۹ وارد بازار ‌شوند، اما ممکن است با مشخصات پیشرفته همراه باشند، هرچند که ممکن است زبان طراحی با تغییرات خاص و شاخصی همراه نشود.

وان پلاس در ماه مارس امسال (اسفند – فروردین گذشته) وان پلاس ۹، وان پلاس ۹ پرو و وان پلاس ۹ آر را معرفی کرد. این احتمال وجود دارد که مجموعه وان پلاس ۱۰ نیز در ماه  مارس سال آینده به طور رسمی معرفی شوند. انتظار می‌رود که این افشاگر در ماه‌های آینده از طریق شایعاتی که منتشر می‌‌کند، اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این سری در دسترس قرار دهد.

این افشاگر در ادامه به این موضوع اشاره کرد که این شرکت همچنین روی تلفن‌های هوشمند جدید برند نورد (Nord) کار می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که شرکت وان پلاس لوازم جانبی جدیدی را در مراسم رونمایی بعدی خود، که احتمالاً در ماه اکتبر (مهر – آبان) برگزار می‌شود، عرضه کند.

گزارشات اخیر نشان می‌دهد که گوشی وان پلاس ۹ آرتی دارای مشخصاتی مانند صفحه نمایش سوپر آمولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر دارد و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ نیز قدرت می‌گیرد. این گوشی با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم از نوع  LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع UFS 3.1 پر سرعت عرضه خواهد شد. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز آن را تأمین می‌کند که می‌تواند از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی کند. این گوشی احتمال دارد برای دوربین از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری برخوردار شود و در ماژول پنل پشت نیز از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 به عنوان لنز اصلی استفاده کند.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.