سامسونگ گلکسی W22 5G و S10 Lite به ‌روز رسانی‌ پایدار One UI 4 و اندروید ۱۲ را دریافت می‌کنند

سامسونگ اخیراً به ‌روز رسانی پایدار One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ را برای برخی از گوشی‌های هوشمند خود آغاز کرده است. این شرکت اعلام کرد که دو گوشی دیگر از کهکشانی‌های این برند رابط کاربری جدید One UI 4 را  دریافت خواهند کرد که پس از به روز رسانی می‌توانند سیستم عامل اندروید ۱۲ را اجرا کنند. همراه چیکاو باشید.

سامسونگ اعلام کرد که این ۲ گوشی این برند گلکسی اس ۱۰ لایت (Galaxy S 10 Lite) و همچنین گوشی گلکسی دبلیو ۲۲ مجهز به ۵جی  (Galaxy W 22 5G) خواهند بود که این دو اسمارت فون می‌توانند رابط کاربری  One UI 4 را دریافت کنند که در آن صورت خواهند توانست سیستم عامل اندروید ۱۲ را نیز اجرا کنند.

سامسونگ همچنین اعلام کرد که این به روز رسانی برای نسخه بین‌المللی گلکسی اس ۱۰ لایت با کد مدل SM-G770F عرضه می‌شود. این میان‌افزار دارای شماره نسخه G770FXS6FULA است و با پچ امنیتی دسامبر ۲۰۲۱ اندروید ارائه می‌شود.

گلکسی اس ۱۰ لایت مشکی - چیکاو

علاوه بر این، سامسونگ این آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی خود  One UI 4 را برای گوشی هوشمند گلکسی دبلیو ۲۲ دارای ۵جی نیز منتشر کرده است که این گوشی در واقع یک دستگاه گوشی هوشمند تاشو از سری زد فولد ۳ (Galaxy Z Fold 3) است که به طور اختصاصی برای بازار چین عرضه می‌شود. این میان افزار  نیز با شماره کد نسخه W2022ZCU2BULF ارائه می‌شود. البته سامسونگ به مرور این به روز رسانی را برای گوشی‌های هوشمند معمولی خود که واجد شرایط دریافت آن باشند نیز به مرور عرضه خواهد کرد. این گوشی‌ها نیز پس از به روز رسانی به رابط کاربری One UI 4 قادر خواهند بود که سیستم عامل اندروید ۱۲ را اجرا کنند.

گوشی هوشمند گلکسی دبلیو ۲۲ دارای ۵جی مشکی - چیکاو

اگر شما نیز یکی از گوشی‌های هوشمند کهکشانی سامسونگ را دارید و دستگاه شما نیز واجد شرایط دریافت این به روز رسانی One UI 4 بود و شماره آن را سامسونگ برای آپدیت اعلام کرده است، می‌توانید با رفتن به تنظیمات دستگاه > منوی به روز رسانی نرم افزار، آن را به صورت دستی بررسی کنید تا در صورتی که برای دستگاه شما ارسال شده بود، آن را دریافت کنید.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.