ریلمی در سال ۲۰۲۲ علاوه بر سری ریلمی جی تی ۲، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های بیشتری را عرضه می کند

اوایل این هفته ریلمی جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را معرفی کرد. این گوشی‌ها سری ریلمی جی تی ۲ شامل دو دستگاه می‌شود که ریلمی جی تی ۲  معمولی یا استاندارد (Realme GT2) و ریلمی جی تی ۲ پرو (Realme GT2 Pro) نام دارد. اکنون معاون شرکت ریلمی  و رئیس گروه تجاری بین المللی ریلمی (Realme International)، آقای  Madhav Sheth تأیید کرده است که گوشی‌های هوشمند سری ریلمی جی تی ۲ این شرکت به زودی در سطح بین‌المللی عرضه خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

این مدیر اجرایی همچنین اعلامیه های جدیدی را در مورد تبلت و لپ تاپ را ارائه کرد که این شرکت برای سال ۲۰۲۲ تنظیم کرده است. بر اساس این اعلامیه‌ها گفته می شود که این شرکت در نظر دارد تا در سال ۲۰۲۲ علاوه بر این که گوشی‌های سری جی تی ۲ خود را در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد، کاربران می‌توانند منتظر معرفی تبلت‌ها و لپ تاپ‌های بیشتری از این برند باشند که تمام این دستگاه ها قرار است در سال ۲۰۲۲ در سطح بازارهای جهانی عرضه شوند. ریلمی همچنین قرار است تا برنامه هایی را برای آوردن محصولات AIoT خود به ایالات متحده به اشتراک بگذارد. ظاهرا این برند تصمیم گرفته است تا از سال ۲۰۲۲ در بازار آمریکا حضور پر رنگ‌تری داشته باشد.

به گفته Sheth، همچنین، به زودی باید منتظر عرضه بین المللی پرچمداران سری گوشی‌های هوشمند جی تی ۲ نیز باشیم که این محصولات به زودی در اروپا عرضه  می شوند و سپس روانه سایر بازارهای جهانی خواهند شد.

رنگ بندی و پنل پشتی گوشی‌های هوشمند جی تی ۲ - چیکاو

این شرکت هنوز از تاریخ دقیق عرضه این کالاها در بازارهای بین المللی سخنی به میان نیاورده است و معرفی این گوشی‌ها نیز هنوز تایید نشده است اما به به زودی این کار انجام خواهد گرفت. بازار بسیار گسترده و جذاب هند نیز بخشی از بازارهای جهانی به حساب می‌آید که قرار است گوشی‌های سری جی تی ۲ ریلمی در آنجا نیز معرفی و عرضه شود.

مدیر اجرایی برند ریلمی همچنین به این نکته مهم نیز اشاره کرد که این شرکت قرار است علاوه بر چندین تبلت اندرویدی، لپ‌تاپ‌های مجهز به ویندوز جدید را نیز در بازار عرضه کند. این شرکت لپ تاپ‌ها را که معرفی کرده است، طبق برنامه از پیش تعیین شده، قرار است امسال هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای خارجی جهانی و همچنین هند نیز عرضه کند. ریلمی قبلاً تأیید کرده بود که یکی از اولین برندهایی خواهد بود که لپ‌تاپ مجهز به آخرین تراشه‌های نسل دوازدهم سری H اینتل را عرضه می‌کند.

لپ تاپ جدید ریلمی مجهز به آخرین تراشه‌های نسل دوازدهم سری H اینتل - چیکاو

با توجه به برنامه‌هایی که ریلمی برای عرضه محصولات جدید خود در سال جدید تدارک دیده است، ما نیز می‌توانیم انتظار داشته باشیم تا محصولات صوتی، تصویری، پوشیدنی و علاوه بر آن‌ها تلویزیون هوشمند بیشتری را از این برند در بازار مشاهده کنیم. در مورد به ‌روز رسانی‌های نرم ‌افزاری نیز آقای Sheth اهداف و برنامه‌های شرکت ریلمی را اعلام کرد و در این مورد اضافه کرد که برند ریلمی در مورد گوشی‌های هوشمند تولیدی این شرکت، برای مدت زمان دو سال به‌ روز رسانی‌های سیستم‌ عامل و تا مدت سه سال نیز  وصله‌های امنیتی را انجام خواهد داد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.