پنج گوشی ارزان قیمت جدید ۴جی و ۵جی نوکیا در نمایشگاه CES 2022 معرفی شد (بخش دوم)

در بخش اول این مقاله به معرفی چند گوشی جدید نوکیا در نمایشگاه CES 2022 که در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا جریان دارد پرداختیم. در ادامه بخش دوم و پایانی این مقاله از نظر شما می‌گذرد. همراه چیکاو باشید.

  • نوکیا سی ۲۰۰

 گوشی نوکیا سی ۱۰۰ با قیمت ۱۱۹ دلار عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی اچ دی پلاس  بوده و برای تأمین انرژی مورد نیاز خود به یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی متکی است که در بطن آن قرار گرفته است. این دستگاهی است که در حال حاضر خبرهای زیادی از مشخصات و قابلیت های آن در دسترس قرار نگرفته است. مسلماً پس از این که ویژگی‌های اساسی این گوشی اطلاع رسانی شود، خبر آن را منتشر خواهیم کرد.

  • گوشی هوشمند نوکیا سی ۱۰۰

آخرین گوشی هوشمند این فهرست نوکیا سی ۱۰۰ نام دارد. این گوشی هوشمند نوکیا یک گوشی بسیار مقرون به صرفه و کاملاً اقتصادی است که تنها با قیمت ۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی نوکیا صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی دارد، بنابراین یک گوشی بسیار دوست داشتنی و جمع و جور خواهد بود زیرا امروزه پیدا کردن یک گوشی کوچک و جمع و جور که صفحه نمایشی کوچکتر از ۶ اینچ داشته باشد بسیار مشکل است.

گوشی هوشمند نوکیا سی ۱۰۰ - چیکاو

این گوشی در پنل جلو و برای دوربین سلفی از یک حسگر  ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و نکته جالب نیز در اینجا است که در پنل پشتی این گوشی نیز از ماژول دوربین تک گانه استفاده شده است که یک حسگر ۸ مگاپیکسلی مشابه حسگر سلفی در آن قرار داده خواهد شد. بنابراین مشخصات هر دو لنز پشتی و سلفی یکسان است.

گوشی هوشمند سی ۱۰۰ نوکیا برای برطرف کردن برق مورد نیاز از یک باتری کوچک با ظرفیت تنها ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در بطن خود کمک می‌گیرد که اگرچه نسبت به باتری گوشی های بزرگ امروزی شاید بیش از حد کوچک به نظر برسد اما با توجه به نمایشگر بسیار جمع و جور این گوشی هوشمند کاملاً مشخص است که نیاز آن را به خوبی پاسخ خواهد داد و با اندازه کلی این گوشی کوچک مطابقت دارد. ضمن آنکه نمایشگر این گوشی نباید روشنایی بسیار زیادی داشته باشد که برق زیادی مصرف شود.

ماژول دوربین و پنل پشتی گوشی هوشمند تاشوی نوکیا ۲۷۶۰ فلیپ - چیکاو

  • گوشی هوشمند تاشوی نوکیا ۲۷۶۰ فلیپ

خوب، این هم یک گوشی تاشو به سبک نوکیا! بالاخره نوکیا ۲۷۶۰ فلیپ را در این فهرست داریم که همان طور که از نامش پیداست یک گوشی تاشو است، منتها نه شبیه گلکسی زد فولد و زد فلیپ سامسونگ، بلکه به سبک گوشی‌های تاشوی قدیمی نوکیا. این گوشی تاشوی نوکیا با قیمت تنها ۷۹ دلار عرضه می‌شود و منحصراً از TracFone به فروش خواهد رسید. ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی همراه تاشوی نوکیا عبارتند از یک دکمه اضطراری که می‌تواند با مخاطب اضطراری تماس بگیرد و GPS شما را با آن‌ها به اشتراک بگذارد، یک صفحه نمایش خارجی کوچک برای اعلان‌ها و سیستم عامل KaiOS نیز از دیگر امکانات و ویژگی‌های آن است.

گوشی هوشمند تاشوی نوکیا ۲۷۶۰ فلیپ آبی و بنفش - چیکاو

در مورد این گوشی همراه نوکیا که جزو گوشی‌های هوشمند این برند به حساب نخواهد آمد، بلکه یک گوشی همراه است(چون هوشمند نیست) چندان اطلاعات زیادی در دسترس قرار ندارد. حتی در مورد تاریخ عرضه آن در بازار نیز هیچگونه تاریخی اعلام نشده است اما باید منتظر ورود تمام این گوشی‌های نوکیا از سوی شرکت ام اچ دی گلوبال در نیمه اول سال جاری میلادی باشیم. به هر حال سعی خواهد شد تا به محض این که این گوشی‌های نوکیا در بازار عرضه شوند یا اطلاعات کامل‌تری از مشخصات و دیگر جزئیات ویژگی‌های آن ها در دسترس قرار گیرد، شما را نیز در جریان آن قرار دهیم.

منبع techradar
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.