موتورولا موتو تب جی ۷۰ با تراشه کمپانیو ۵۰۰ در کنسول گوگل پلی ظاهر شد

انتظار می‌رود موتورولا به زودی یک تبلت جدید مقرون به صرفه و اقتصادی را در بازار عرضه کند. امروز، این تبلت این شرکت با نام موتورولا موتو تب جی ۷۰  (Motorola Moto Tab G70) در کنسول گوگل پلی (Google Play) ظاهر شد و مشخصات کلیدی آن نیز فاش گردید. همراه چیکاو باشید.

با توجه به مشخصاتی که از تبلت موتورولا موتو تب جی ۷۰ در فهرست کنسول گوگل پلی درج شده است، این دستگاه از پردازنده مدیاتک MT8183A استفاده می‌کند که گمان می‌رود یکی  از تراشه‌های سری کمپانیو (Kompanio SoC) باشد و با توجه به این که کد MT8183 برای آن ذکر شده است، به احتمال زیاد باید پردازنده کمپانیو ۵۰۰ مدیاتک باشد.

خاطر نشان می‌شود که، عنوان کمپانیو درواقع نام سری جدید پردازنده‌های تولیدی شرکت تراشه ساز مدیاتک است که این تراشه‌ها را به طور اختصاصی برای دستگاه‌های تبلت و سیستم‌های رایانه شخصی تولید می‌کند.

اکنون، تبلت موتو جی ۷۰ موتورولا نیز به یکی از تراشه‌های این سری مجهز خواهد شد. این تبلت موتورولا با ۴ گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد که انتظار می‌رود با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره داخلی نیز همراه شود.

صفحه نمایش تبلت موتو جی ۷۰ موتورولا - چیکاو

این تبلت هوشمند از صفحه نمایش با وضوح WUXGA و رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل بهره خواهد برد. نکته مهمی که در رابطه با این تبلت گفتنی است این است که گرچه این یک دستگاه مدرن و از نسل جدید خواهد بود اما حاشیه‌های دور نمایشگر آن ضخامت بسیار زیادی دارد که به هیچ عنوان شبیه تبلت‌های مدرن نیست. با این وجود، انتظار می‌رود که آخرین نسخه رابط کاربری اختصاصی لنوو را بر روی آخرین سیستم عامل اندروید ۱۱ گوگل اجرا کند.

جدا از این، در حال حاضر نکته خاص دیگری در مورد این دستگاه در دسترس قرار ندارد منتها،. در اخبار مرتبط، گفته شده که اولین تبلتی که با یکی از تراشه‌های سری کمپانیوی شرکت مدیاتک در بازار عرضه خواهد شد، یا اولین تبلتی که عملکرد این پردازنده مدیاتک را در بازار در معرض نمایش قرار خواهد داد، به احتمال زیاد تبلت آنر پد وی ۷  (Honor Pad V7) خواهد بود.

این تبلت موتورولا دارای صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی از نوع LCD بوده و نمایشگر آن از وضوح 2K بهره می‌برد و همچنین،  نمایشگر آن به پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز مجهز شده است. این تبلت آنر از پردازنده کمپانیو ۹۰۰ تی مدیاتک (MediaTek Kompanio 900t) تغذیه می‌کند. ضمن آن که، این پردازنده جدید شرکت مدیاتک یک تراشه ۶ نانومتری است که با تراشه گرافیکی مالی – جی ۶۸ (Mali-G68) همراه شده است. این تبلت جدید آنر با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه خواهد شد و علاوه بر این، از اسلات کارت microSD نیز برای افزایش میزان ذخیره سازی داده‌ها بهره می‌برد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. John Doe می گوید

    با توجه به این که کد MT8183 برای آن ذکر شده است، به احتمال زیاد باید پردازنده کمپانیو ۵۰۰ مدیاتک باشد?!