سامسونگ از باریک‌ترین مانیتور هوشمند M80B با کیفیت بی نظیر رونمایی کرد

نمایشگاه لوازم مصرفی الکترونیکی موسوم به CES که هر ساله برگزار می‌شود محل معرفی جدیدترین محصولات و نمایش ابداعات و اختراعات شرکت‌های فناوری سرتاسر جهان  است که با استقبال پرشور مردم مواجه می‌شود. بدون شک شرکت های بزرگ و پیشرو دنیای فناوری نیز سعی می کنند تا آخرین دستاوردها و ابداعات و همچنین جدیدترین محصولات برند خود را در این نمایشگاه به عموم مردم عرضه کنند. سامسونگ نیز به عنوان غول دنیای فناوری هر ساله در این نمایشگاه حضور کاملا پر رنگی دارد و از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کند. همراه چیکاو باشید.

امروز، وب‌سایت رسمی CES از نمایشگر رونمایی نشده سامسونگ M۸۰B اطلاعاتی را منتشر کرد و در معرض نمایش قرار داد که به عنوان نازک‌ترین نمایشگر هوشمند جهان شناخته می‌شود. اکنون،تصاویر و مشخصات این مانیتور بسیار جالب سامسونگ در معرض دید عموم قرار دارد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، صفحه نمایش مانیتور M۸۰B سامسونگ از فناوری نوری بسیار نازک و قطعات کوچک استفاده می کند تا این شرکت بتواند از آن برای دستیابی به طراحی بسیار نازک بهره ببرد. این مانیتور با وجود طراحی فوق العاده نازکی که دارد اما نمایشگر این مانیتور  همچنان حاشیه‌های باریک دور صفحه نمایش باریک خود را حفظ کرده است. سامسونگ ادعا می‌کند که تمام عناصر غیر ضروری روی این نمایشگر سعی شده تا حذف شوند، بنابراین شرکت سامسونگ مجبور شده است تا این ویژگی‌ها را دوباره طراحی، حذف یا به صورت هوشمندانه‌ای اندازه‌های آن‌ها را تغییر دهد.

مانیتور هوشمند M80B سفید - چیکاو

نمایشگر سامسونگ M۸۰B یک دوربین نیز دارد که کاربران می‌توانند در صورت‌عدم استفاده به راحتی آن را جدا کنند. علاوه بر این، مانند سایر نمایشگرهای هوشمند سامسونگ، انتظار می‌رود این نمایشگر M۸۰B دارای یک تراشه هوشمند برای بهبود ارتباطات ویدئویی، اینترنت اشیا، پخش تلویزیون و عملکردهای بازی باشد. رویداد CES 2022 از دیشب آغاز ‌شده است  و انتظار می‌رود سامسونگ پس از انجام این رویداد و در آینده‌ای نزدیک مشخصات بیشتری از این نمایشگر را منتشر کند.

سامسونگ می‌خواهد با این نمایشگرهای جدید، رهبری خود را در بخش نمایشگرهای مانیتور نشان دهد. علاوه بر مانیتور هوشمند ام ۸  – M 8 یا همان ام ۸۰ بی سامسونگ M80B می‌توان حدس زد که این شرکت غول دنیای فناوری کره جنوبی به احتمال زیاد، نمایشگرهای جدید دیگری نیز در آستین دارد که شاید به مرور ان‌ها را معرفی کند. ازجمله این مانیتورها می‌توان به مانیتور اس ۸ S8 (S80PB) با وضوح بالا و همچنین نمایشگر اودیسه نئو جی ۸ –  Odyssey Neo G8 (G85NB) اشاره کرد.

هایسونگ ها (Hyesung Ha)، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری در بخش سامسونگ الکترونیکس (Samsung Electronics) می‌گوید: «مجموعه محصولات خط تولید سال۲۰۲۲ سامسونگ نشان‌دهنده نسل بعدی نوآوری‌ها در زمینه مانیتور است که ارائه‌ی این ابداعات و نوآوری‌ها خواسته‌های گیمرهای رقابتی، طراحان حرفه‌ای و همه افراد را در هر زمینه‌ای که به یک مانیتور کاملاً حرفه‌ای نیاز دارند، برآورده می‌کند. همان طور که دنیای کار و سرگرمی در حال پیشرفت است، ما نیز مفتخریم که مانیتورهایی را ارائه می‌دهیم که تجربیات کاربران را به اندازه  راحتی کار در منزل‌هاشان افزایش می‌دهد.

مانیتور هوشمند M80B مشکی - چیکاو

  • مانیتور هوشمند ام ۸ سامسونگ (SAMSUNG SMART MONITOR M8)

نمایشگر هوشمند فوق نازک جدید سامسونگ با شماره مدل M۸۰B، مانیتور هوشمند سامسونگ M8 است. این دستگاه دارای ضخامت بسیار باریک ۱۱.۴ میلی متری است که حدود سه چهارم باریکتر از مدل قبلی است. مانیتور هوشمند ۳۲ اینچی بهره وری فضای بیشتری را فراهم می‌کند. این صفحه نمایش با طراحی پشتی مسطح ممتاز عرضه می‌شود که متناسب با هر دیوار خانه است. از نظر مشخصات، این مانیتور پنل UHD دارد که از ۱.۰۷ میلیارد رنگ با روشنایی ۴۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین از طیف رنگی sRGB ۹۹ درصد پشتیبانی می‌کند و هر نوع محتوا را به وضوح و همچنین با دقت واقعی نمایش می‌دهد.

برای اطمینان از سرگرمی یکپارچه، برنامه‌های بهره وری و تلویزیون هوشمند در مانیتور تعبیه شده است. حتی بدون رایانه شخصی، این دستگاه می‌تواند به عنوان یک مرکز کنترل اسمارت تینگز SmartThings عمل کند.

پنل پشتی و طراحی مانیتور هوشمند ام ۸ سامسونگ (SAMSUNG SMART MONITOR M8) - چیکاو

به گفته سامسونگ، مانیتور ۳۲ اینچی هوشمند M8 ۲۰۲۲ یک گزینه عالی برای کار از راه دور است. این مانیتور دارای یک دوربین SlimFit مغناطیسی متحرک است که هنگام کار از خانه، تماس‌های ویدیویی شفاف را فعال می‌کند. برنامه تماس ویدیویی داخلی آن از محبوب‌ترین برنامه‌های تماس، از جمله Google Duo پشتیبانی می‌کند. مانیتور هوشمند M8 با درگاه USB Type-C که اتصالات شارژ ۶۵ واتی را امکان‌پذیر می‌کند، تجربه یک ایستگاه کاری آل این وان (all-in-one) کارآمد را ارائه می‌کند که به ایستگاه اتصال اضافی نیاز ندارد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.