طراحی جلوی ویوو وی ۲۳ پرو می گوید این گوشی احتمالاً ویوو اس ۱۲ پرو بهبود یافته است

رقابت تنگاتنگ در بازار گوشی‌های هوشمند چنان شدت گرفته است که شرکت‌ها را مجبور ساخته تا گاه و بیگاه برای جلب نظر کاربران و پیشی گرفتن از رقبا یک گوشی هوشمند جدید را در بازار عرضه کنند. درصورتی که این رویه را اعمال نکنند، چه بسیا گوشی‌های جدیدتر رقبا باعث فروش بیشتر شده و آن‌ها نتوانند سهم فروش خود در این بازار به شدت رقابتی حفظ کنند. همراه چیکاو باشید.

بدون شک عرضه گوشی جدید مستلزم طراحی، هزینه‌های گزاف، صرف وقت و مان زیاد است اما برخی از این شرکت‌ها دست به ابتکار تازه‌ای زده و از راه میان‌بر استفاده می‌کنند و بدون صرف هزینه و وقت، هر ماه می‌توانند گوشی‌های به اصطلاح جدیدتری را عرضه کنند. آن راه میان‌بر چیست؟ اندکی بهینه سازی و ارتقای مدل‌های پیشین و انتخاب یک نام جدید! ظاهراً و این طور که در خبرها آمده است، ویوو نیز برای گوشی جدید خود از چنین طرح یا هرچه نام آن را بگذارید استفاده کرده است.

انتظار می‌رود که گوشی ویوو وی ۲۳ مجهز به ۵جی (Vivo V23 5G) و ویوو وی ۲۳ پرو ۵جی (Vivo V23 Pro 5G) به زودی در چندین بازار آسیایی عرضه شوند. منبع افشای اخیر ادعا کرده است که گوشی هوشمند ویوو وی ۲۳ پرو دارای ۵جی ممکن است در هفته اول ژانویه ۲۰۲۲ در هند عرضه شود.

پنل پشتی و صفحه نمایش ویوو وی ۲۳ پرو  - چیکاو

 گزارش‌ها نشان می‌دهد که شماره مدل V2132 مربوط به مدل ویوو وی ۲۳ پرو است. گوشی مدل ویوو وی ۲۳ پرو اکنون در کنسول گوگل پلی (Google Play) ظاهر شده است و تا حدودی مشخصات کلیدی فاش شده است. تصویری که از پنل جلو این گوشی ویوو در لیست پلی کنسول (Play Console) منتشر شده است نشان می‌دهد که این گوشی در بالای صفحه نمایش دارای بریدگی گسترده‌ای است که کاملاً مشخص است که از این ناچ عنوان محل قرار دادن ماژول دوربین دوگانه آن استفاده خواهد شد. صفحه نمایش این گوشی از نوع سوپر آمولد بوده و لبه‌های چپ و راست آن خمیده هستند و به نظر می‌رسد که حسگر اثر انگشت نیز برای امنیت بیشتر در زیر نمایشگر این گوشی هوشمند تعبیه شده است.

با توجه به اطلاعاتی که در فهرست این گوشی از مشخصات آن درج شده است، نشان می‌دهد که صفحه نمایش این گوشی هوشمند ویوو وی ۲۳ پرو ۵جی  از وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۷۶ پیکسل پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک (Dimensity 1200) در داخل بدنه بهره می‌برد که با ۸ گیگابایت رم نیز جفت شده است.

این اسمارت فون رابط کاربری اختصاصی ویوو را بر روی سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا خواهد کرد. سایر مشخصات این گوشی هوشمند ویوو در لیست پلی کنسول ذکر نشده است اما به تازگی در همین زمینه خبری فاش شده است که می‌گوید گوشی ویوو وی ۲۳ پرو بر روی پنل پشتی از یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در ماژول دوربین این گوشی استفاده خواهد کرد.

پنل پشتی و رنگ بندی ویوو وی ۲۳ پرو  - چیکاو

علاوه بر این، انتظار می‌رود که این اسمارت فون در قسمت  پشتی از پنل شیشه‌ای با تغییر رنگ استفاده کند. ظاهر و مشخصات کلیدی ویوو وی ۲۳ وی پرو ۵جی  مشابه گوشی دیگر این برند یعنی ویوو وی اس ۱۲ پرو (Vivo S12 Pro)  است. ویوو این گوشی را قرار است که امروز در چین رونمایی و عرضه کند. انتظار می‌رود گوشی ویوو اس ۱۲ پرو دارای سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بعلاوه حسگر  ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو باشد. این گوشی برای دوربین سلفی دوگانه نیز از لنز ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض بهره می‌برد. باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی نیز برق مورد نیاز این گوشی هوشمند ویوو را تأمین خواهد کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.