هدف گذاری سامسونگ فروش 7 میلیون نسخه از گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ اعلام شده است

برخی از گزارشات ادعا می کنند که سامسونگ برای فروش جدیدترین پرچمداران داشو خود هدف گذاری بلند پردازانه ای را مشخص کرده است. این کمپانی قصد دارد تا 7 میلیون نسخه از گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 را به فروش برساند. همراه چیکاو باشید.

وب سايت کره ای Elec نیز اعلام کرده است که سامسونگ هدف گذاری فروش پرچمداران تاشو خود را بین 6 تا 7 میلیون نسخه در نظر گرفته است. به اعتقاد این وب سایت این هدف گذاری سامسونگ جاه طلبانه می باشد به این دلیل که این عدد در مقایسه با فروش نسل قبلی گوشی های سامسونگ که سال پیش عرضه شدند بیش از دو برابر 2.5 دستگاهی است که این کمپانی کره ای سال گذشته عرضه کرده است.

گرچه برخی از افراد معتقدند که با وجود بالا بودن قیمت پرچمداران تاشو سامسونگ این میزان فروش بلند پردازانه می باشد اما با در نظر گرفتن بقیه مجموعه محصولات سامسونگ. این رقم دور از ذهن نمی باشد. 

احتمالا سامسونگ گوشی های تاشو و گلکسی S21 FE را به عنوان جانشین های امسال سری گلکسی نوت ارائه کند. از طرفی سامسونگ برای کاربرانی که به گوشی های مجهز به قلم S Pen علاقه دارند نیز گوشی های هوشمند سری گلکسی زد فولد 3 را در نظر گرفته است.

 

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.