اولین گوشی ردمی با صفحه نمایش 2K به طور قریب الوقوع عرضه خواهد شد

ظاهرا شیائومی به زودی برای اولین بار نمایشگرهای 2K با رزولوشن 1440p را به سری گوشی‌های هوشمند ردمی (Redmi) خود خواهد آورد. این اطلاعات را افشاگر معروف دنیای فناوری که با نام مستعار «  Digital Chat Station» فعالیت می‌کند، افشا می‌کند. این افشاگر این مطلب را در پستی که در شبکه محبوب چینی‌ها ویبو گذاشته، اعلام کرده است. این افشاگر می‌گوید چنین گوشی هوشمندی طراحی و تولید آن حتی به پایان رسیده و به طور قریب‌الوقوع به زودی معرفی خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

این منبع اطلاعات قبلاً فاش کرده بود که خط تولید Redmi K50 با صفحه نمایش 2K عرضه نخواهد شد، بنابراین مدل آینده که گفته شده دارای صفحه نمایش با وضوح بالا خواهد بود، در حال حاضر یک گوشی هوشمند ناشناخته است. این گوشی حتی می‌تواند بخشی از یک سری کاملاً جدید باشد.

Redmi K50 معرفی شد - چیکاو

پرچمدار سری Mi11 شیائومی (Mi 11 و بالاتر) در حال حاضر با نمایشگرهای 2K  عرضه می‌شود. این مشخصات با گوشی‌های سطح پرچمدار مرتبط است، بنابراین به احتمال زیاد گوشی آینده ردمی دارای برچسب قیمتی عالی نیز خواهد بود. با این حال، گوشی‌های ردمی کاملاً از برچسب قیمتی دستگاه‌هایی مناسب هستند، بنابراین می‌توان تصور کرد که این گوشی‌ها باعث تخلیه کامل موجودی جیب شما نخواهد شد.

 پرچمدار قبلی ردمی یعمی ردمی کی ۴۰ پرو (  Redmi K 40 pro) که این گوشی در بازار هند با نام می ۱۱ ایکس پرو (Mi 11 X Pro) نیز به فروش می‌رسد، علیرغم داشتن مشخصات بالاتر در هر بخش دیگر، از صفحه نمایش فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. بنابراین این واقعاً اولین بار است که یک گوشی ردمی با صفحه نمایش 2K عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش و پنل پشتی می ۱۱ ایکس پرو - چیکاو

استفاده از نمایشگر بسیار باکیفیت با رزولوشن 2K در گوشی ردمی نیز نشان دهنده استقلال فزاینده این برند از شیائومی است. از آنجایی که گوشی‌های این برند به طور روز افزون به سوی تولید و عرضه گوشی‌های رده بالا و پرمیوم حرکت می‌کنند، به احتمال زیاد دیری نخواهد پایید به فروش محصولات رده بالای شیائومی نیز دست یابند. پیش از این، این شرکت حتی اعلام کرده است که قصد دارد تا به زودی سبک‌های مختلفی از تم‌های MIUI را بر روی گوشی‌های خود اعمال کند تا آن‌ها را از مدل‌های سری شیائومی متمایز کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.