کاربران نظر می‌دهند که آیا سری ردمی K50 به یک نسخه SE نیاز دارد یا خیر

لو ویبینگ (Lu Weibing)، رئیس گروه شیائومی چین و مدیر کل برند ردمی، امروز در شبکه اجتماعی محبوب چینی‌ها  Weibo از کاربران و طرفداران برند شیائومی و ردمی سوال کرد که آیا سری جدید Redmi K50 به نسخه SE نیاز دارد یا خیر. او از کاربران درخواست کرد تا به طور اینترنتی به این سوال پاسخ دهند. همراه چیکاو باشید.

این پست پاسخ‌های متناقضی داشت، اما در کل، به نظر می‌رسید که این احساسات به سمت غیرضروری بودن چنین مدلی گرایش داشته باشد زیرا سری K50 در حال حاضر ۴ نسخه گوشی هوشمند را ارائه می‌کند. برخی از کاربران که مقداری کنجکاوتر بودند، گفتند که فقط می‌توانند در مورد دریافت جزئیات بیشتر در مورد پیکربندی دستگاه تصمیم بگیرند.

سایر کاربران نیز پاسخ دادند که ردمی  K50SE می‌تواند مدل کوچک‌تری باشد و خاطرنشان کردند که اگرچه گوشی‌های کامپکت آنچنان خوب فروخته نمی‌شوند، اما می‌تواند دست خریداران را در انتخاب گوشی مورد نظر بازتر بگذارد که کاری عالی خواهد بود. چنین مدلی می‌تواند حتی با نمایشگر LCD نیز عرضه شود.

نظر کاربران درباره گوشی سری ردمی K50 - چیکاو

در مورد اینکه چرا Lu ویبینگ چنین سوالی را مطرح کرده است، ممکن است شیائومی به دنبال جبران کمبود مدل Redmi K40 S در سال جاری باشد. شیائومی سال گذشته یک مدل گوشی ردمی Redmi K30 و سپس مدل ردمی K30s را در سال گذشته در چین عرضه کرد اما این روند در سال ۲۰۲۱ ادامه پیدا نکرد. یا شاید هم این موضوع می‌تواند به سادگی تلاشی برای مقابله با سری تازه ارائه شده‌ی رنو ۷ باشد که یک مدل SE مقرون به صرفه نیز یه همراه دارد.

در هر صورت، اضافه کردن مدل دیگری به سری ردمی K50 که در حال حاضر دارای ۴ مدل با کدهای آی ۱۰ (I10)، آی ۱۰ ای (I10a)، آی ۱۱ (I11) و آی ۱۱ آر (I11r) تشکیل شده است، چندان منطقی نیست. پیشنهادهای زیاد گاهی اوقات می‌تواند خریداران را سردرگم کند.

پنل پشتی سری ردمی K50 - چیکاو

در حال حاضر به آن صورت اطلاعات زیادی در مورد گوشی‌های هوشمند سری K50 شیائومی در دسترس نیست، اگرچه اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که گوشی مدل آی ۱۰ به پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک ( Dimensity 9000 Media Tek)  و گوشی مدل آی ۱۰ ای از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ (Snapdragon870) کوالکام استفاده خواهد کرد. نکته جالب و قابل توجه در این خط تولید گوشی‌های ردمی شیائومی استفاده از چهار پردازنده مختلف مدیاتک و کوالکام برای ۴ نسخه گوشی‌های هوشمند آن است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.