مشخصات گوشی هوشمند آنر ایکس ۳۰ مکس فاش شد

فهرست مشخصات گوشی‌های هوشمند آینده‌ی آنر مانند آنر ۳۰ مکس (Honor 30 Max)، آنر ۳۰ آی  (Honor 30i) و آنر پلی ۵ لایت (وایتالیتی ادیشن) ( Honor Play5 Lite (Vitality Edition) در سایت JD. com مشاهده شد. به نظر می‌رسد که این تلفن‌های هوشمند به زودی در چین معرفی خواهند شد. همراه چیکاو باشید. 

 در حالی که هنوز مشخصات آنر ۳۰ آی و آنر پلی ۵ لایت مشخص نیست، یک افشاگر چینی مشخصات کلیدی گوشی آنر ایکس ۳۰ مکس را به اشتراک گذاشته است. این افشاگر می‌گوید که آنر ایکس ۳۰ مکس دارای صفحه نمایش ۷.۰۹ اینچی خواهد بود. اما هنوز مشخص نیست که نمایشگر این گوشی برای تعبیه دوربین سلفی از بریدگی قطره‌ای  استفاده خواهد کرد یا به حفره هول پانچ مجهز خواهد شد.

اطلاعات فاش شده قبلی ادعا می‌کردند که این دستگاه از تراشه دایمنسیتی ۱۱۰۰ مدیاتک پلتفرم موبایل استفاده می‌کند. اما اکنون اطلاعات جدیدی که از این گوشی منتشر شده است، می‌گوید این تلفن همراه از پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک بهره خواهد برد.

با توجه به این که این دستگاه یک گوشی بزرگ محسوب می‌شود، درنتیجه برای استفاده از باتری بزرگ و حجیم ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در داخل بدنه آن نیز هیچگونه مشکلی وجود ندارد. علاوه بر این، احتمال داده می‌شود که این گوشی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی کند.

برای دوربین نیز در پنل پشتی این گوشی اگرچه هنوز مشخص نیست که از ماژول سه‌گانه استفاده خواهد شد یا چهارگانه اما گفته می‌شود که برای دوربین اصلی از یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

جزئیات دیگر این گوشی هوشمند در دست بررسی است. جشنواره خرید آنلاین Double Eleven در ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان ۱۴۰۰) برگزار می‌شود. انتظار می‌رود تولیدکنندگان مختلف گوشی‌های هوشمند از جمله آنر دستگاه‌های جدید خود را برای فروش  در آینده، در این فستیوال معرفی کنند. از این رو، احتمال می‌رود که گوشی هوشمند آنر ایکس ۳۰ مکس تا پایان ماه جاری یا اوایل نوامبر (آبان) به طور رسمی در چین معرفی شود.

آنر ایکس ۳۰ مکس - چیکاو

در اخبار مرتبط  هم گفته شده که آنر برای رونمایی از محصولات خود، در 26 اکتبر (۴ آبان) رویدادی را در اروپا برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود که آنر در این رویداد عرضه گوشی‌های آنر ۵۰ و آنر ۵۰ لایت خود را برای بازار اروپا اعلام کند.

 این تلفن‌ها مجهز به خدمات و سرویس‌های تلفن همراه گوگل Google (GMS) خواهند بود. آنر ۵۰  همان مدلی است که چند ماه قبل از آن در چین رونمایی به عمل آمد. به نظر می رسد گوشی هوشمند دیگر این برند یعنی تلفن آنر ۵۰ لایت، در واقع یک نسخه تجاری جدید از هواوی نوا ۸ آی ( Huawei Nova 8i) باشد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.