سامسونگ ام ایکس نام جدید بخش موبایل غول فناوری کره جنوبی خواهد بود

اوایل این هفته، سامسونگ برنامه‌های خود را برای ادغام بخش ارتباطات موبایل با بخش الکترونیک مصرفی با معاون و مدیر عامل شرکت هان جونگ هی (co-CEO Han Jong-hee) در میان گذاشت تا او در این باره اظهار نظر کند. اکنون، سامسونگ اعلام کرده  که نام این بخش جدید ادغام شده را تغییر می‌دهد. از هم اکنون، نام جدید این بخش کسب و کار تولید گوشی سامسونگ Samsung MX نامیده می‌شود که مفهوم Mobile Experience را می‌رساند. همراه چیکاو باشید.

این شرکت در ادامه اعلام کرد که این انتقال که در ۱۰ دسامبر انجام شده است، بلافاصله اعمال می‌شود و از این نام جدید از این پس در تمامی ارتباطات رسمی شرکت استفاده خواهد شد. بیانیه مطبوعاتی نشان داد که تغییر نام به Samsung MX برای تأکید بر مسیر جدیدی است که این شرکت در تجارت تلفن همراه خود در پیش خواهد گرفت، یعنی تمرکز بیشتر بر تجربه کاربر، خدمات، و ایجاد یک اکوسیستم سالم که فراتر از موارد دیگر آن است و همچنین سخت‌افزار عالی برای گوشی ضروری است.

TM Roh، رئیس جدید و رئیس تجارت MX گفت:

«ما هیجان زده هستیم که تغییر نام کسب و کار خود را پس از دهه‌ها نوآوری و رهبری در صنعت موبایل اعلام کنیم. ما معتقدیم که این تغییر نام به ما کمک می‌کند تا عصر جدیدی را در نوآوری‌های موبایل آغاز کنیم، جایی که می‌توانیم امکانات هیجان‌انگیزتری را برای کاربران گلکسی ایجاد کنیم. »

به غیر از این افشاگری، سامسونگ همچنین اعلام کرد که در نمایشگاه CES  (Consumer Electronics Show) یعنی نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی ۲۰۲۲ در لاس وگاس شرکت خواهد کرد. ضمن آن که یک سخنرانی اصلی برای ۴ ژانویه (۱۴ دی ماه ۱۴۰۰) نیز در ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی برنامه ریزی شده است که در آن، این شرکت از برنامه‌های آتی خود را سخن خواهد گفت.

گوشی سامسونگ Samsung MX - چیکاو

طبق شایعات قبلی، انتظار می‌رود سامسونگ در این نمایشگاه، سرانجام از گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ اف ای  یا فن ادیشن (Samsung Galaxy S21 FE = Fan Edition) که نسخه مخصوص هواداران سامسونگ است، رونمایی کند. البته این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ فروش این گوشی هوشمند را که تاکنون با تأخیر های زیادی برای معرفی همراه بوده است، بلافاصله آغاز کند.

علاوه بر آن، سامسونگ در ماه گذشته نمایشگرهای قابل چرخش، تاشو و کشویی خود را نیز معرفی کرد که انتظار می‌رود این شرکت در این نمایشگاه جهانی نیز این محصولات خود را نیز در معرض نمایش قرار دهد و علاوه بر آن، انتظار می‌رود که سامسونگ در مورد این محصولات خود در نمایشگاه CES 2022 اطلاعات بیشتری نیز از جزئیات ان‌ها ارائه دهد.پس با ما همراه باشید. ما این رویداد را پوشش خواهیم داد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.