برند ریزر فن خنک‌کننده آر جی بی سازگار با مگ سیف را برای آیفون‌ها معرفی کرد

برند معتبر ریزر (Razer) به تازگی دستگاه ریزر فون کولر کروما (Razer Phone Cooler Chroma) را در بازار عرضه کرده است که درواقع  یک فن خنک کننده سازگار با شارژر معروف مگ سیف (MagSafe) اپل است که برای اتصال به پشت آیفون طراحی شده است و همان طور که درست حدس زده‌اید این گجت با چراغ‌های RGB عرضه می‌شود که می‌تواند در هنگام کار جلوه‌هایی از نورهای رنگارنگ و بسیار زیبا را برای شما به ارمغان آورد. همراه چیکاو باشید.

شرکت سخت‌افزاری و لوازم جانبی مبتنی بر بازی، ریزر، که به خاطر دستگاه‌های بسیار باکیفیت خود شهرت دارد. این شرکت گاهی اوقات هم  محصولات عجیب‌وغریبی را روانه بازار می کند.  این شرکت روز گذشته یکی از این محصولات را معرفی کرد که برای خنک کردن آیفون‌های اپل کارایی دارد، البته اگر کاربر از گوشی هوشمند آیفون خود در بازی‌های رایانه‌ای بسیار سنگین برای مدت طولانی و به طور مداوم استفاده کند که گوشی او از تمام قدرت خود استفاده کرده و داغ شود، این گجت خنک کننده ریزر می‌تواند برای خنک کردن گوشی مثمر ثمر واقع شود و دمای آیفون را به میزان مناسبی کاهش دهد.

دستگاه ریزر فون کولر کروما (Razer Phone Cooler Chroma) - چیکاو

 البته، آیفون‌های اپل به دلیل استفاده از پردازنده بسیار قدرتمند و مهندسی عالی در طراحی و مونتاژ تقریبا بدون عیب و نقص می‌توانند در هنگام استفاده برای بازی‌های رایانه‌ای سبک و متوسط به راحتی کار کنند و گرمای اضافی نیز تولید نکنند اما احتمال داده می‌شود که در حین بازی عناوین سخت‌تر مانند PUBG Mobile،  Genshin Impact، Streets of Rage 4 و COD Mobile شروع به گرم شدن ‌کنند که خیلی هم مهم نیستند و آسیبی به دستگاه نمی‌رسد اما کسانی که بیش از حد به این موارد حساس هستند و دوست ندارند گوشی آن‌ها دچار گرما شود می‌توانند از این خنک کننده جالب و زیبای ریزر استفاده کنند.

ریزر راه حلی را برای این مشکل ارائه داده است تا بتواند از طریق دستگاه خنک کننده گوشی آیفون خود با نام « ریزر فون کولر کروما» آیفون‌هایی را که دچار تولید گرما می‌شوند، خنک کند. این کولر خنک کننده آیفون برای اتصال به پشت آیفون طوری طراحی شده است که به طور کامل با دستگاه شارژر معروف اپل یعنی مگ سیف سازگار است.

کولر خنک کننده مخصوص گوشی‌های آیفون که ریزر طراحی کرده و روانه ویترین فروشگاه‌ها می‌کند، دارای یک فن ۷ پره است که می‌تواند با سرعت بسیار زیاد و تا ۶۴۰۰ دور در دقیقه حرکت کند و به این طریق بتواند گوشی آیفون را به طور بهینه خنک نگه دارد. از جمله مشخصات این کولر خنک کننده ریزر می‌توان به تولید صدای بسیار پایین و ناچیز با حداکثر صدای خروجی 30 دسی بل اشاره کرد. این کولر دارای یک کابل برق ۱.۵ متری و پشتیبانی از پورت USB-C است و قابلیت جفت شدن از طریق بلوتوث  برای کنترل سرعت فن و چراغ‌های RGB را دارد.

فن خنک کننده شارژر معروف مگ سیف (MagSafe) اپل - چیکاو

فن خنک کننده ریزر فون کولر کروما با تمام نسخه‌های گوشی‌های آیفون ۱۲ و بالاتر کاملا سازگار است، اما اگر آیفون قدیمی یا دستگاه اندرویدی داشته باشید باز هم جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا شرکت ریزر فکر اینجا را نیز کرده است و دستگاه این خنک کننده مخصوص گوشی‌های هوشمند را در طراحی «Universal Clamp» ارائه می‌کند که می‌توانید برای انواع اسمارت فون و تبلت‌های اندرویدی خود نیز مورد استفاده قرار دهید.

کار با این دستگاه و طرز استفاده از آن بسیار راحت و آسان است. کافی است تا آن را به پشت هر تلفن هوشمند مدرنی که دارید، متصل کنید تا این فن خنک کننده بسیار زیبای ریزر همان جلوه‌های خنک کننده ذکر شده در بالا را برای شما نیز ارائه دهد. دستگاه فن خنک کننده‌ی ریزر فون کولر کروما را می‌توانید از طریق وب سایت ریزر با قیمت ۵۹.۹۹ دلار تهیه کنید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.