ریلمی جی تی ۲ پرو که در لیست IMEI مشاهده شده به زودی معرفی می شود

ریلمی قصد دارد امسال در بخش گوشی‌های  پرچمدار یک دستگاه جایگزین داشته باشد. این شرکت تصمیم گرفت تا به جای استفاده از عناوینی مانند ریلمی ایکس ۷۰ و ریلمی ایکس ۸۰ و غیره، مجموعه جدیدی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار را ایجاد کند. این امر باعث تولید گوشی هوشمند ریلمی جی تی مجهز به ۵جی (Realme GT 5G) شد که اولین پرچمدار و همچنین اولین دستگاه در خط تولید این عنوان جدید بود که هر ماه به رشد فروش خود ادامه می‌دهد. همراه چیکاو باشید.

گوشی ریلمی جی تی ۵جی دستگاه اصلی بود، اما این شرکت قبلاً گوشی‌های ریلمی جی تی نئو (Realme GT Neo)، ریلمی جی تی مستر ادیشن (Realme GT Master Edition)، گوشی ریلمی مستر اکسپلورر ادیشن  (Master Explorer Edition)، جی تی نئو ۲  (GT Neo2) و جی تی نئو ۲ تی  (GT Neo2T) را عرضه کرده بود. اکنون، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که رشد گوشی‌های سری ریلمی جی تی در سال ۲۰۲۱ متوقف نخواهد شد و دستگاه جدیدی با نام ریلمی جی تی ۲ پرو (Realme GT 2 Pro) نیز عرضه خواهد شد.

افشاگر معروف خبرهای فناوری Mukul Sharma می‌گوید که مشخصات گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ پرو با شماره مدل RMX3301 را در پایگاه داده IMEI مشاهده کرده است. داده‌های فهرست مشخصات این تلفن هوشمند نشان می‌دهد که این یک گوشی هوشمند جدید است و فقط امروز منتشر شده است. در حال حاضر به غیر از نام، چیز دیگری از مشخصات آن در این فهرست وجود ندارد. بنابراین بقیه موارد قابل حدس و گمان است.

جالب اینجاست که شماره مدل ریلمی RMX3301 شبیه به شماره مدل RMX 3031 است که به گوشی ریلمی جی تی نئو تعلق دارد.

ریلمی جی تی ۲ پرو سبز - چیکاو

گوشی ریلمی جی تی نئو  با پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک عرضه شد. با این حال، این شرکت تصمیم گرفت تا برای گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام پلتفرم موبایل استفاده کند. همچنین، نام ریلمی جی تی ۲ پرو نشان می‌دهد که جانشین گوشی ریلمی جی تی اصلی با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام عرضه می‌شود. بیشتر از آن، این نسخه پرو در نسخه‌های مختلف عرضه می‌شود. اگر نسخه پرو دارای مدل‌های مختلفی باشد، ممکن است در آینده شاهد گوشی ریلمی جی تی ۲ نیز باشیم.

  • گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو  یک گوشی هوشمند پرچمدار کاملاً جدید

ممکن است برای برخی تعجب‌آور باشد که ریلمی در حالی که هنوز از سال ۲۰۲۱ به سال ۲۰۲۲ نرسیده ایم، جانشین GT را تأیید می‌کند. با این حال، این شرکت با گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ نشان داده است که لازم نیست یک سال کامل برای ارائه به روزرسانی و ارائه‌ی نسخه جایگزین منتظر بمانید.

بنابراین، دیدن معرفی ریلمی جی تی ۲ و جی تی ۲ پرو قبل از پایان سال جای تعجب نخواهد داشت. برای شرکت‌های خواهر آن یعنی ویوو و iQOO بسیار رایج است که هر سال بیش از یک گوشی هوشمند پرچمدار را عرضه کنند.

پنل پشتی ریلمی جی تی ۲ پرو - چیکاو

انتظار می‌رود که گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو یک گوشی هوشمند پرچمدار باشد. در نتیجه، ممکن است با تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ یا بالاتر عرضه شود و تا ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی داشته باشد.

علاوه بر این، دستگاه جدید احتمالاً از صفحه نمایش بزرگ سوپر آمولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را دوباره به ارمغان می‌آورد. انتظار می‌رود که باتری بیشتر از ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۶۵ وات یا حتی چیزی بهتر از آن با این گوشی همراه شود. این دستگاه همچنین می‌تواند با رابط کاربری ریلمی  Reame UI 3.0  مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۲ در بازار عرضه شود که اولین گوشی هوشمند ریلمی خواهد بود که با اندروید ۱۲ مستقیماً به بازار عرضه می‌شود.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.