مشخصات اساسی ردمی کا ۵۰ پرو پلاس فاش شد، از  پردازنده اسنپدراگون ۸۹۸ بهره می برد

ردمی کا ۴۰ اولین سری گوشی‌های هوشمند شرکت شیائومی است. اما همچنان از استراتژی گوشی‌های مقرون به صرفه این برند پیروی می‌کند. این گوشی هوشمند به دلیل سخت‌افزار قدرتمند، نرم‌افزار روان و مرتب به روز شده و قیمت پایینی که عرضه می‌شود، می‌تواند نظر میلیون‌ها کاربر را به سوی خود جلب کند. به هر حال، نسخه پایین‌رده این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد، اما نسخه‌های بالارده‌ی آن از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برد. همراه چیکاو باشید.

علاوه بر این، این سری نقایص قبلی مربوط به صفحه نمایش را جبران می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید، مدل‌های قبلی خط تولید سری K با نمایشگرهای معمولی‌تر عرضه می‌شدند که برای کاربران جذابیت چندانی نداشتند. اما این سری از همان صفحه نمایش برتر گوشی شیائومی می ۱۱ (Xiaomi Mi 11) بهره می‌برند. موفقیت سری ردمی کا ۴۰ همچنین باعث می‌شود کاربران بیشتری منتظر عرضه نسل بعدی آن یعنی سری ردمی کا ۵۰ باشند. با گذشت زمان، اخبار بیشتری در مورد این دستگاه جدید منتشر می‌شود.

  • مشخصات گوشی هوشمند ردمی کا ۵۰ پرو پلاس

طبق آخرین اخباری که از وبلاگ نویسان به دست می‌آید، ردمی کا ۵۰ پرو پلاس اساساً آماده ورود به بازار است. حداقل، آخرین خبرهای افشا شده مربوط به این نسخه است. بنابراین همان طور که منابع مختلف ادعا می‌کنند، این گوشی دارای پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام در اندروید است. مورد دوم نیز این است که این تراشه از فرایند ۴ نانومتری سامسونگ استفاده می‌کند و از طراحی CPU سه خوشه‌ای بهره می‌برد. این محصول دارای یک هسته فوق بزرگ Cortex X2 با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز است. بنابراین دلیل کاملاً منطقی وجود دارد که فکر کنیم که امتیاز این تراشه از مرز یک میلیون در معیار AnTuTu نیز فراتر می‌رود.

پردازنده اسنپدراگون 898 کوالکام - چیکاو

علاوه بر این، گوشی هوشمند ردمی کا ۵۰ پرو پلاس دارای یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز خواهد بود. همان طور که گزارش شده ، باتری از راه حل شارژ فوق سریع 120 وات شیائومی پشتیبانی می‌کند. بنابراین، به راحتی می‌توان ادعا کرد که این تلفن در این بازه قیمتی تقریبا هیچ رقیبی در بازار نخواهد داشت.

نکته قابل توجه این است که کا ۵۰ پرو پلاس علاوه بر ارتقاء عملکرد و سرعت شارژ، تمرکز بیشتری را به سیستم فیلمبرداری اضافه می‌کند. همان طور که در گزارش‌های قبلی نیز افشاء شده است، این گوشی دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. اما اگر سنسور دوربین این گوشی پیکسل بیشتری نداشته باشد، این شرکت تصمیم گرفته است که عکسبرداری را از طریق نرم‌افزار بهبود بخشد. به غیر از این، یک لنز پریسکوپ نیز به ماژول دوربین این گوشی اضافه خواهد شد. بنابراین، ردمی کا ۵۰ پرو پلاس  اولین تلفن هوشمند برند ردمی با چنین لنزی است و می‌تواند به طور موثری جلوه تله فوتو را افزایش دهد. به هر حال، نسخه پایین‌تر باید برای دوربین اصلی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کند.

خوب، همه نشت‌ها ادعا می‌کنند که این سری شامل سه مدل Redmi K۵۰، Redmi K۵۰ Pro و Redmi K۵۰ Pro+خواهد بود. حداقل، مدل‌های Redmi K۵۰ Pro و Redmi K۵۰ Pro+ از نمایشگرهای متریال E۵ با نرخ تازه‌سازی بالا پشتیبانی می‌کنند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.