هواوی میت بوک ای با ویندوز ۱۱و نمایشگر سوپر آمولد معرفی شد

غول چینی گوشی‌های هوشمند هواوی مدتی است که وارد صنعت لپ‌تاپ شده است. دیروز، این شرکت جدیدترین لپ‌تاپ تولیدی خود را با نام هواوی میت بوک ای (Huawei MateBook E) خود را برای عرضه در بازار معرفی کرد که به احتمال زیاد قرار است تا با دستگاه‌هایی مانند سرفیس پرو ۸ مایکروسافت (Surface Pro 8)  رقابت ‌کند. دستگاه لپ‌تاپ – تبلت دوکاره هواوی میت بوک ای یک دستگاه تبدیل‌پذیر است که به طور پیش فرض ویندوز ۱۱ خارج در هنگام خرید عرضه می‌کند. همراه چیکاو باشید.

با این حال، به احتمال زیاد یکی از بزرگترین و برجسته‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های این لپ‌تاپ هواوی کیفیت بسیار بالای صفحه نمایش ۱۲.۶ اینچی سوپر آمولد این دستگاه هواوی است. جدای از این موارد، این نوت بوک سخت‌افزار بسیار قدرتمندی را در داخل بدنه‌ی خود جای داده است و از برخی لوازم جانبی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند به کاربران کمک کند بهره وری این دستگاه دوکاره هواوی را افزایش دهند.

  • مشخصات هواوی میت

این نوت بوک دارای صفحه نمایش ۱۲.۶ اینچی سوپر آمولد – OLED  بوده و وضوح ۲۶۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰ درصد را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش می‌تواند تا ۴۰۰ نیت روشنایی داشته باشد. این نوت بوک از پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5-1130G7 یا پردازنده نسل یازدهم اینتل Intel Core i7-1160G7، همراه با گرافیک Iris Xe و حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع PCIe NVMe SSD پشتیبانی می‌کند.

 مشتریان می‌توانند مدل Core i5-1130G7 نسل یازدهم را با ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دخیره سازی از نوع SSD یا ۱۶ گیگابایت رم با ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع SSD انتخاب کنند. همچنین یک نسخه متفاوت نیز با تراشه نسل یازدهم Core i7-1160G7 با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی از نوع SSD عرضه می‌شود.

مشخصات هواوی میت - چیکاو

دستگاه دوکاره تبلت لپ‌تاپ هواوی میت بوک ای جدید همه گزینه‌های مدرن اتصال بی‌سیم از جمله Wi-Fi 6 و Bluetooth 5.1 را ارائه می‌دهد. این نوت بوک همچنین دارای پورت Thunderbolt 4 و جک ۳.۵ میلیمتری خروجی صدای هدفون است. از نظر دوربین، این نوت بوک دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو برای گرفتن عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های تصویری است و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز در پنل پشتی دارد. از نظر صدا نیز می‌توان گفت که این دستگاه دارای چهار اسپیکر و میکروفون روی آن تعبیه شده است تا بتوانید یک تجربه چندرسانه‌ای و ارتباطی برتر را تجربه کنید.

دستگاه میت بوک ای هواوی از نسل دوم قلم استایلوس دیجیتالی با نام هواوی ام پنسیل – Huawei M-Pencil و صفحه کلید جداشدنی هواوی پشتیبانی می‌کند. دکمه پاور نوت بوک به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند. این دستگاه به باتری لیتیوم پلیمری ۴۲ وات ساعتی با شارژ ۶۵ واتی مجهز شده است که می‌تواند نوت بوک را تا ۵۴ درصد در ۳۰ دقیقه شارژ کند و شارژ کامل این دستگاه نیز ۹۰ دقیقه طول می‌کشد. وزن آن کمتر از یک کیلو، به طور دقیق ۹۰۷ گرم است.

  • قیمت هواوی میت بوک ای

دستگاه دوکاره‌ی تبلت لپ‌تاپ هواوی میت بوک ای جدید دارای قیمت اولیه ۵۹۹۹ یوان است که تقریباً با ۷۰ هزار روپیه (در حدود ۹۴۵ دلار آمریکا) برای نوع Intel Core i5 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی SSD در اختیار کاربران هندی قرار می‌گیرد.

قیمت هواوی میت بوک ای - چیکاو

 قیمت این میت بوک هواوی مدل دارای Core i5 اینتل به همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی SSD، ۶۹۹۹ یوان یا ۸۱ هزار روپیه (در حدود ۱۰۹۵ دلار آمریکا) خواهد بود. علاوه بر این، نسخه برتر لپ‌تاپ – تبلت میت بوک ای هواوی با پردازنده بالارده‌ی Intel Core i7 به همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD قیمتی معادل ۷۹۹۹ یوان یا حدود ۹۳ هزار روپیه (تقریبا در حدود ۱۲۵۶ دلار آمریکا) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

این نوت بوک در دو رنگ آبی (Interstellar Blue) و خاکستری (Nebula Ash) عرضه می‌شود. هنوز مشخص نیست که هواوی آن را در سایر مناطق خارج از چین نیز  عرضه خواهد کرد یا خیر. در هر حال، چنانچه این دستگاه دوکاره تبلت لپ‌تاپ میت بوک ای هواوی در سایر مناطق جهان عرضه شود، بدون شک قیمت بسیار بالایی خواهد داشت.

منبع mysmartprice
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.