هواوی میت بوک ای ۲۰۲۲ با صفحه نمایش اولد و ویندوز ۱۱ معرفی شد

دستگاه ۲ در ۱ هواوی یعنی هواوی میت بوک ای ۲۰۲۲ (Huawei MateBook E (2022)) با مجموعه‌ای چشمگیر از ویژگی‌ها و مشخصات بالا عرضه شده است. روز چهارشنبه، این شرکت فناوری چینی از محصول جدید ۲ در ۱ خود رونمایی کرد. هوآوی در تلاش برای محکم کردن قدرت خود در بخش لپ‌تاپ، سنگ تمام گذاشته است. میت بوک E تازه معرفی شده هواوی با مایکروسافت سرفیس پرو ۸ شاخ به شاخ شده و رقابت خواهد کرد. لپ‌تاپ میت بوک ای هواوی اخیراً در یک برنامه جدید در فروشگاه مایکروسافت مشاهده شد. همراه چیکاو باشید.

میت بوک ای هواوی یک محصول قابل تبدیل است که دارای پردازنده نسل یازدهم اینتل یعنی Intel Core i7-1160G7 را در داخل بدنه خود حمل می‌کند. هواوی علاوه بر رونمایی از جدیدترین دستگاه ۲ در ۱ خود، جدیدترین هدست واقعیت مجازی خود را برای گیمرهای مشتاق با نام هواوی VR Glass 6DoF Game Set معرفی کرد. این هدست دارای کنترلرهای اختصاصی است که تجربه بازی همه جانبه‌ای را ارائه می‌دهد. این شرکت از محصولات جدید در کنار ساعت هوشمند جدید هواوی واچ جی تی رانر (Huawei Watch GT Runner) رونمایی کرد.

  • لپ‌تاپ میت بوک ای هواوی ۲۰۲۲ معرفی شد

قیمت این میت بوک ای ۲۰۲۲ هواوی از 5999 یوان (حدود 69700 روپیه) (در حدود ۹۴۰ دلار آمریکا) برای مدل مجهز به تراشه Core i5 اینتل شروع می‌شود که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD عرضه می‌شود. بر اساس گزارش Gadgets360، می‌توانید مدل Core i5 اینتل را با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD با قیمت 6999 یوان (حدود 81400) روپیه (در حدود ۱۱۰۰ دلار آمریکا) انتخاب کنید. این میت بوک هواوی در نسخه قدرتمندتر نیز قابل انتخاب است. این دستگاه با پردازنده Intel Core i7 با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD وجود دارد که دارای برچسب قیمتی 7999 یوان (حدود 93000 روپیه) یا در حدود ۱۲۵۶ دلار آمریکا است.

لپ‌تاپ میت بوک ای هواوی ۲۰۲۲ معرفی شد - چیکاو

علاوه بر این، می‌توانید بین گزینه‌های رنگی Nebula Ash و Interstellar Blue یکی را انتخاب کنید. جزئیات در مورد قیمت و تاریخ عرضه این میت بوک ای ۲۰۲۲ جدید هواوی برای مناطق دیگر جهانی در دسترس قرار ندارد.

هنوز مشخص نیست که آیا هواوی میت بوک E جدید خود را وارد بازارهای جهانی خواهد کرد یا خیر. با این حال، این نوت بوک اگر در سایر مناطق جهانی به طور رسمی عرضه شود، احتمال داده می‌شود که برچسب قیمت بالایی را به همراه خود داشته باشد.

  • مشخصات و ویژگی ها

نوت بوک اخیراً رونمایی شده دارای صفحه نمایش ۱۲.۶ اینچی از نوع سوپر آمولد است که وضوح ۶۰۰×۱۶۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش از نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰ درصد بهره می‌برد. علاوه بر این، صفحه نمایش می‌تواند تا ۴۰۰ نیت روشنایی ارائه دهد. در داخل بدنه این میت بوک جدید هواوی پردازنده نسل یازدهم اینتل Intel Core i5-1130G7  یا Intel Core i7-1160G7 قرار می‌گیرد. ضمن این که این میت بوک هواوی با گرافیک توانمند Iris Xe همراه است.

نمایشگر لپ‌تاپ میت بوک ای هواوی ۲۰۲۲ - چیکاو

علاوه بر این، میت بوک ای ۲۰۲۲ دوکاره هواوی با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت PCIe NVMe SSD عرضه می‌شود. این نوت بوک دارای چندین گزینه اتصال بی‌سیم مدرن مانند بلوتوث ۵.۱ و وای فای ۶ است. جدای از آن، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و پورت تاندربولت ۴ نیز دارد. برای دوربین نیز، این نوت بوک از یک حسگر ۸ مگاپیکسلی جلو و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برد. همچنین دارای چهار بلندگو و میکروفون برای یک تجربه ارتباطی یکپارچه است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.