ردیاب تناسب اندام ردمی اسمارت بند پرو به زودی در هند معرفی می شود

ردمی ماه گذشته، در رویدادی که در چین برگزار کرد، با پشتیبانی شیائومی دو دستگاه پوشیدنی جدید خود را برای عرضه در بازار معرفی کرد. اولی مچ بند ردمی اسمارت بند پرو  (Redmi Smart Band Pro) بود و دستگاه دیگر نیز ساعت هوشمند ردمی واچ ۲ لایت (Redmi Watch 2 Lite) نام داشت. این دو دستگاه که قرار است به زودی در بازار اروپا به فروش برسند، اکنون در بازار هند عرضه خواهند شد. همراه چیکاو باشید.

اکنون 91Mobiles، در گزارش جدیدی که منتشر کرده، به نقل از منبع اطلاعات Mukul Sharma، ادعا می‌کند که مچ بند ردمی اسمارت بند پرو به زودی در بازار هند عرضه خواهد شد، اما این شرکت هنوز به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده است. انتظار می‌رود که این دستگاه همراه با گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ تی ۵جی ( Redmi Note 11T 5G) که در ۳۰ نوامبر (۹ آذر) در هند عرضه می‌شود، به طور رسمی معرفی شود.

جهت اطلاع خاطر نشان می‌شود که مچ بند ردمی نوت بند پرو  (Redmi Note Band Pro) جانشین ردمی اسمارت بند (Redmi Smart Band) است که سال گذشته عرضه شد. این گجت دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح ۱۹۴ x ۳۶۸ پیکسل و تراکم پیکسلی 264 بوده و  همچنین پوشش رنگ ۱۰۰ درصد NTSC، عمق رنگ ۸ بیتی و حداکثر روشنایی تا ۴۵۰ نیت را ارائه می‌دهد.

مچ بند ردمی نوت بند پرو  (Redmi Note Band Pro) مشکی - چیکاو

این ساعت از بیش از ۵۰ طرح صفحه ساعت پشتیبانی می‌کند. ردمی ویژگی‌های بسیار زیادی از جمله بیش از ۱۱۰ حالت تمرینی را به این گجت اضافه کرده است که شامل فعالیت‌های محبوبی مانند دویدن، دوچرخه سواری، شنا و یوگا می‌شود. این شرکت می‌گوید که این محصول می‌تواند زمان شروع تمرین را تشخیص دهد و همچنین می‌تواند تلاش کاربر خود را اندازه گیری کند.

این دستگاه همچنین از برنامه‌هایی مانند Strava و Apple Health نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، این گجت می‌تواند سطح استرس را اندازه گیری کند و همچنین دارای ویژگی‌های مرتبط با بهداشت و سلامت زنان است. ردیاب تناسب اندام  ردمی علاوه بر مانیتور ضربان قلب ۲۴ ساعته، از ردیابی کیفیت خواب نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین از بررسی سطح اکسیژن خون پشتیبانی می‌کند که می‌تواند به‌طور خودکار انجام شود.

صفحه نمایش و طراحی مچ بند ردمی نوت بند پرو  (Redmi Note Band Pro) - چیکاو

این دستگاه از بلوتوث نسخه ۵ برای اتصال برخوردار شده است و همچنین به پردازنده آپولو ۳.۵ مجهز شده است. این دستگاه با تمام گوشی‌های دارای اندروید ۶.۰ یا iOS 10 و بالاتر با استفاده از برنامه‌های Xiaomi Wear/Xiaomi Wear Lite سازگار است. برای مقاومت در برابر نفوذ آب تأییدیه 5ATM را کسب کرده است و همچنین، می‌تواند تا ۱۴ روز استفاده معمولی یا ۲۰ روز در حالت صرفه جویی در انرژی پس از شارژ کامل از طریق شارژر مغناطیسی دوام بیاورد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.