رندرها و مشخصات ساعت هوشمند موتو واچ ۱۰۰ موتورولا به صورت آنلاین ارائه می شود

برخی از رندرها و مشخصات ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ 100 که هنوز از سوی شرکت به طور رسمی اعلام نشده به صورت آنلاین منتشر شده است. برخی از رندرهای انحصاری ساعت هوشمند موتو واچ ۱۰۰ موتورولا (Moto Watch 100) توسط سازمان خبری فناوری آنلاین 91mobiles ارائه شده است، که این گروه یک منبع صنعتی معتبر نامیده است. برخی از مشخصات کلیدی نیز همراه با تصاویر اسمارت واچ موتو واچ ۱۰۰ ارائه شده است. همراه چیکاو باشید.

اسمارت واچ موتو واچ  موتورولا ۱۰۰ در چند هفته گذشته موضوع شایعات و گمانه‌زنی‌های گاه بسیار شدیدی بوده است و به نظر می‌رسد این هیاهو حداقل یک هفته دیگر با انتشار این رندرها ادامه خواهد داشت. رندرها بهترین نمای موتو واچ ۱۰۰ را ارائه می‌دهند و نمایشگر دایره‌ای و طراحی مینیمالیستی را منعکس می‌کنند. بدنه ساعت دارای روکش مات است و دو دکمه در کناره آن با روکش رنگی متالیک وجود دارد. قاب چرخشی در ساعت هوشمند موتو واچ ۱۰۰ وجود ندارد.

صفحه نمایش ساعت هوشمند موتو واچ ۱۰۰ موتورولا مشکی - چیکاو

ال سی دی مدور ساعت هوشمند موتو واچ ۱۰۰ موتورولا دارای قطر ۱.۳ اینچی با وضوح ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل است. این ساعت هوشمند با باتری ۳۵۵ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود و وزن این اسمارت واچ بسیار سبک موتورولا فقط ۳۰ گرم است. در جزئیاتی که فعلاً برای این ساعت هوشمند موتورولا منتشر شده، گفته شده که از بلوتوث نسخه ۵.۰ پشتیبانی خواهد کرد، هرچند که پیش از این در خبرهایی که قبلا برای این ساعت هوشمند فاش شده بود، گفته شده که این نسخه از اسمارت واچ موتورولا به احتمال زیاد از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی خواهد کرد.

عملکرد اصلی GPS نیز در این ساعت هوشمند موتورولا وجود خواهد داشت، و همچنین چندین سنسور اندازه گیری ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و نور محیط ازجمله دیگر قابلیت‌ها و سنسورهای موجود در موتو واچ ۱۰۰ خواهد بود. این دستگاه هوشمند پوشیدنی موتورولا از ردیابی خواب نیز پشتیبانی می‌کند، اما جزئیاتی در مورد تعداد حالت‌های تناسب اندام موجود در آن مشخص نشده است.

طراحی بند ساعت هوشمند موتو واچ ۱۰۰ موتورولا مشکی - چیکاو

افشای اطلاعات جدید هیچ گونه جزئیاتی را در مورد قیمت یا زمان عرضه آن در بازار را اعلام نکرده است. به هر حال آنچه را می‌توان انتظار داشت این است که ساعت هوشمند موتو واچ ۱۰۰ موتورولا یک دستگاه پوشیدنی مقرون به صرفه خواهد بود که احتمالاً روی سیستم عامل Wear OS گوگل اجرا می‌شود. با انتشار این جزئیات، می‌توان انتظار داشت که به زودی و در طی روزها و هفته‌های آتی خبرهای بیشتر و کامل‌تری درباره جزئیات و قابلیت‌های این ساعت هوشمند موتورولا افشا شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.