موتورولا ساعت هوشمند موتو واچ ۱۰۰ را با طراحی ممتاز عرضه خواهد کرد

به گفته خبرهایی که از منابع معتبر گزارش شده است، موتورولا آماده می‌شود تا از ساعت هوشمند موتو واچ ۱۰۰ ( Moto Watch 100) رونمایی کند. این ساعت هوشمند موتورولا یک اسمارت واچ مقرون به صرفه است . آن طور که در گزارش این منبع آمده است، قرار است تا تولید انبوه این گجت در اواخر این ماه آغاز شود. همراه چیکاو باشید.

همان طور که در گزارش‌های قبلی در این مورد گفته شده است، این ساعت هوشمند موتورولا از طراحی ممتاز برخوردار خواهد شد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش دایره‌ای شکل است و دو دکمه کنترل فیزیکی نیز در سمت راست بدنه این ساعت وجود خواهد داشت تا برای انجام برخی از تنظیمات مورد استفاده قرار گیرند.

ساعت هوشمند موتو واچ ۱۰۰ ( Moto Watch 100) مشکی - چیکاو

همان طور که در گزارش‌های قبلی که راجع به این ساعت منتشر شده، افشاگر این خبر  اشاره‌ای به وجود کنترلر بی‌سیم دارد که از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، این تجهیزات شامل گیرنده سیستم ناوبری ماهواره‌ای GPS نیز خواهد بود. انرژی مورد نیاز این ساعت نیز توسط یک باتری قابل شارژ ۳۵۵ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد که در بطن ان قرار دارد.

این ساعت هوشمند موتورولا از مجموعه ای از حسگرها و امکانات زیادی نیز بهره می‌برد که ازجمله می توان به حسگرهایی از قبیل سنسور ردیابی تغییرات ضربان قلب اشاره کرد. این ساعت همچنین می‌تواند سطح اکسیژن خون را اندازه گیری کند. موتو واچ ۱۰۰ در دو رنگ مشکی فانتوم (مشکی) و نقره‌ای استیل (نقره ای) به فروش می‌رسد.

این گجت، همچنین یک جعبه مهر و موم شده  (5ATM)به همراه دارد که به شما امکان می‌دهد از آن از جمله در ورزش‌های آبی استفاده کنید. البته هنوز مشخص نیست که کدام سیستم عامل بر روی این اسمارت واچ موتورولا نصب خواهد شد. در حال حاضر شایعات حاکی از آن است که این محصول جدید یک پلتفرم نرم افزاری سفارشی شده از کلاس RTOS دریافت خواهد کرد.

رنگ بندی ساعت هوشمند موتو واچ ۱۰۰ ( Moto Watch 100) - چیکاو

علاوه بر این، گزارش‌هایی نیز وجود دارد که حاکی از آن است که این ساعت هوشمند موتورولا در سه ماهه اول سال آینده به همراه دیگر اسمارت واچ موتورولا با نام موتو واچ ۲۰۰ (Moto Watch 200) معرفی خواهد شد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.