تبلت آنر پد وی ۷ با صفحه نمایش 2K و تراشه KOMPANIO 900T معرفی شد (بخش دوم)

در بخش اول برخی از مشخصات تبلت آنر پد وی ۷ را که دیروز معرفی شد، مطالعه کردید. اینک بخش دوم و پایانی این گزارش از نظر شما می‌گذرد. همراه چیکاو باشید.

  • برخی از قابلیت‌های قابل توجه آنر پد وی ۷

تبلت آنر پد وی ۷  علاوه بر تجربه بصری عالی، دارای چهار بلندگوی متقارن با اندازه بزرگ است. با توجه به تنظیم حرفه ای صدا در DTS: X Ultra ، کاربران هنگام بازی یا تماشای فیلم، از تجربه صوتی زنده برخوردار خواهند شد.

براساس آنچه در معرفی رسمی این تبلت در رویداد آنر گفته شد، تبلت آنر پد وی ۷  از قلم Magic-Pencil 2 پشتیبانی می‌کند. با استفاده از اتصال بلوتوث غیر القایی و جفت شدن، تاخیر بسیار کم است. بنابراین قلم می‌تواند تجربه عملکرد بسیار مناسبی را در صحنه‌هایی که نیاز به خط و طراحی سریع دارند به ارمغان آورد.

به غیر از این، به لطف تغییرات نرم افزاری، Magic-Pencil 2 را می‌توان با حداکثر چهار تبلت به طور همزمان استفاده کرد. منظور ما این است که قبل از استفاده از سایر تبلت‌ها نیازی به انجام عملیات تعویض نیست.

صفحه نمایش آنر پد وی ۷ - چیکاو

  • دیگر قابلیت های تبلت آنر پد وی ۷

 آنر پد وی ۷ علاوه بر قلم، از گواهینامه ضد باکتری Rheinland و طراحی صفحه کلید بلوتوث هوشمند منحصر به فرد که دارای یک محفظه نگهدارنده شارژی نوآورانه برای قلم است، پشتیبانی می‌کند. این از کلید ورودی صوتی پشتیبانی می‌کند که می‌توانید روی آن کلیک کنید تا ورودی صوتی جهانی برای شما فعال شود و می‌تواند چندین زبان را تشخیص داده و زبان‌ها را نیز تبدیل کند. احتمالاً شما نیز با این نظر موافق هستید که این کار برای کارهای اداری بسیار مفید است و می‌تواند کارایی شغلی را نیز افزایش دهد.

  • سیستم عامل تبلت آنر پد وی ۷

دستگاه آنر پد وی ۷ با مدل قبلی پرو سازگار است. بنابراین، این تبلت نیز همچون مدل پرو با سیستم MagicUI 5.0 عرضه می‌شود. چرا روز این موضوع تأکید می‌شود، زیرا این سیستم دارای بهینه‌سازی برای دستگاه‌های تبلت است. در عین حال، یک تجربه تعاملی چند کاره و چند پنجره‌ای کامل را ارائه می‌دهد و همچنین از عملکرد کشیدن و رها کردن عکس‌ها، متن و فایل‌ها در برخی برنامه‌ها پشتیبانی می‌کند.

سیستم عامل تبلت آنر پد وی ۷ - چیکاو

تبلت آنر پد وی ۷ علاوه بر این، به دلیل Multi-screen Cooperation 3.0، از عملکرد کشیدن و رها کردن برنامه‌های بین دستگاهی نیز پشتیبانی می‌کند. جدا از همه این موارد، صفحه تقسیم هوشمند، حالت رایانه، دید موازی و سایر عملکردها از دیگر عملکردها و امکاناتی این پدستگاه است که می‌تواند پشتیبانی کند. در میان آنها، دید موازی در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰ برنامه را پشتیبانی می‌کند، که اساساً بیشتر، برنامه‌های اصلی را که می‌توانند روزانه استفاده شوند، پوشش می‌دهد. بنابراین، در میان سایر تبلت‌های اندرویدی، دستگاه آنر پد وی ۷ دارای مزایای کارآمد، جدی و حتی جدیدی است.

قابلیت های تبلت آنر پد وی ۷ - چیکاو

  • اتصالات تبلت آنر پد وی ۷

شایان ذکر است که قابلیت‌های ارتباطی نیز مهم هستند. تبلت آنر پد وی ۷ از فناوری5G + Wi-Fi 6 + Link Turbo X با فناوری سه گانه و تجمیع دو شبکه پشتیبانی می‌کند و تجربه سرعت اینترنت 2.7 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد.

  • قیمت تبلت آنر پد وی ۷

□ ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، نسخه وای‌فای، ۱۹۹۹ یوآن (۳۰۹ دلار)

□ ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، نسخه وای‌فای، ۲۲۹۹ یوآن (۳۵۵ دلار)

□ ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، نسخه  مجهز به ۵جی، ۲۵۹۹ یوآن (۴۰۲ دلار)

پیش فروش در حال حاضر آغاز شده است و نسخه WiFi در 30 سپتامبر به فروش می‌رسد. نسخه 5G بعداً به فروش می‌رسد.

قیمت تبلت آنر پد وی ۷ - چیکاو

علاوه بر این، صفحه کلید بلوتوث هوشمند Honor Pad V7 399 یوان (62 دلار) و Honor Magic-Pencil 2 549 یوان (85 دلار) قیمت دارد و همزمان در 30 سپتامبر به فروش می‌رسد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.