پوکو ام ۴ پرو ۵ جی می تواند یکی دیگر از تلفن های تغییر نام داده شده جاری باشد

برند پوکو مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های خود را تحت عنوان  سری ام به بازار عرضه می کند. این سری از تلفن‌های همراه پوکو علی رغم قیمت مناسبی که دارند، اما از طراحی زیبا، کیفیت مناسب و سخت‌افزار نسبتا خوبی بهره می‌برند و همواره با استقبال کاربران مواجه می‌شوند. همراه چیکاو باشید.

در سری ام گوشی‌های پوکو، تلفن پوکو ام ۳ پرو ۵جی (POCO M3 Pro 5G) یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت این سری و برند پوکو است. گوشی هوشمند پوکو ام ۳ پرو ۵جی آخرین و جدیدترین گوشی هوشمند این سری است اما گویا قرار است به زودی جانشین این گوشی با نام پوکو ام ۴ پرو ۵جی ( POCO M4 Pro 5G) به بازار عرضه شود.

این موضوع از آنجا به بیرون درز پیدا کرده است که این گوشی جدید برای اخذ گواهینامه‌های متعدد ارائه شده است و افشاگران موفق شده‌اند تا این خبر را از فهرست این شرکت‌ها پیدا کنند. اکنون افشاگران مختلف مانند Kacper Skrzypek و افشاگر هندی Abhishek Yadav بر اساس فهرست سازمان‌های مختلف ازجمله EEC،  3C و TENAA این خبر را افشا کرده‌اند که این گوشی جدید پوکو تاکنون موفق شده تا گواهینامه‌های سازمان‌های یاد شده را کسب کند. این دستگاه همچنین در پایگاه داده IMEI فهرست شده است.

با رعایت این لیست‌ها، تلفن پوکو ام ۴ پرو ۵جی دارای شماره مدل 21091116AG جهانی و شماره مدل 21091116AC  چین است. ضمن آن که ممکن است شماره‌های مدل دیگری برای مناطق مختلف نیز وجود داشته باشد یا اعلام شود. نام تجاری پوکو فقط در خارج از سرزمین اصلی چین وجود دارد اما این سری تلفن در داخل کشور چین با نام تجاری ردمی Redmi عرضه می‌گردد.

از آنجا که این گوشی دارای نسخه چین است، می‌تواند یک اسمارت فون ری برند شده جدید از برند ردمی باشد که با نام تجاری پوکو ام ۴ پرو ۵جی برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. به عبارت دیگر، یعنی احتمال دارد این گوشی هم‌اکنون با نام یک گوشی از سری ردمی در چین عرضه شده باشد اما اکنون برای عرضه در بازار جهانی، شیائومی (شرکت مادر یا پوکو) نام این گوشی ردمی را به پوکو ام ۴ پرو ۵جی تغییر داده‌اند. در حال حاضر، تنها اطلاعاتی که به دست آمده این است که این گوشی یک تلفن مجهز به ۵جی است و از شارژ ۳۳ وات از طریق گواهینامه‌های ذکر شده در بالا پشتیبانی می‌کند.

با توجه به آنچه گفته شد، انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب شود. نسل فعلی پوکو ام ۳ پرو ۵جی با نام تجاری ردمی نوت ۱۰ ۵جی (Redmi Note 10 5G) در سرزمین چین عرضه می‌شود که دارای طراحی متفاوتی در پنل پشتی است. (عکس‌های دوم و سوم این مقاله گوشی ردمی نوت ۱۰ دارای ۵جی را نشان می‌دهد)

شاید، پوکو ام ۴ پرو ۵جی آینده نیز می‌تواند یک دستگاه ری برند شده از سری ردمی نوت باشد. امید می‌رود که این گوشی جدید ارتقاء بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود داشته باشد. دلیلش هم این است که گوشی حاضر نسبت به نسلی پیشین خود تا حدودی از ارتقاء خوبی برخوردار شده بود.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.