موتورولا از گوشی‌های سری بیزنس، نسخه های ادیشن بیزنس اج ۲۰ و اج ۲۰ لایت را روانه بازار کرد

موتورولا گوشی‌های هوشمند اج ۲۰ (Edge 20)  و اج ۲۰ لایت (Edge 20 Lite) را به لیست تلفن‌های بیزنس ادیشن (Business Edition) خود اضافه می‌کند . گوشی اج ۲۰ پرو (Edge 20 Pro) قبلا در این لیست حضور پیدا کرده بود. این‌ گوشی‌ها بر اساس سخت‌افزار یکسان طراحی شده‌اند، اما دارای ویژگی‌های امنیتی بهبود یافته‌ای هستند. همراه چیکاو باشید.

برخی از این موارد در نسخه‌های معمولی سری اج ۲۰ موجود است. از جمله فناوری تینک شیلد لنوو (ThinkShield Lenovo)، که مجموعه‌ای از ویژگی‌های امنیتی سخت افزاری و نرم افزاری است که برای محافظت در برابر بدافزارها، فیشینگ و حملات شبکه طراحی شده است. اخیراً، این شرکت با Zimperium همکاری کرد تا برنامه تینک شیلد را با استفاده از یادگیری ماشینی برای نظارت بر دستگاه و تجزیه و تحلیل هرگونه تهدید، بهبود بخشد.

پنل پشتی گوشی‌های هوشمند اج ۲۰ (Edge 20)  و اج ۲۰ لایت (Edge 20 Lite) - چیکاو

تلفن‌های بیزنس ادیشن نیز همانند گوشی‌های همراه معمولی، دو به روزرسانی اصلی سیستم عامل و سه سال به‌روز رسانی امنیتی را دریافت می‌کنند. با این حال، این گوشی‌ها نیز Android Enterprise Recommended هستند. همه تلفن‌های توصیه شده از شرایط سختگیرانه Google برای مشارکت در برنامه برخوردارند و پچ امنیتی آن‌ها ظرف ۹۰ روز تحویل داده می‌شود.

تلفن‌های بیزنس ادیشن - چیکاو

از دیگر مزایای آن می‌توان به حالت همیشه آنلاین با «Zero-touch » امکان ورود از راه دور و کنترل تلفن اشاره کرد. هنگامی که در رایانه شخصی هستید، Ready For به شما امکان دسترسی به برنامه‌های تلفن را در رایانه می‌دهد و همچنین به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را بین تلفن و رایانه به راحتی جابجا کنید.

شما می‌توانید گوشی‌های هوشمند بیزنس ادیشن سری  موتورولا اج ۲۰  (Motorola Edge 20) را را در وب سایت Motorola Enterprise پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که این گوشی‌های هوشمند برای فروش تکی در دسترس قرار داده نشده‌اند بلکه گوشی‌های هوشمند شرکتی هستند که به تعداد بالا و فقط در دسترس شرکت‌ها قرار می‌گیرند.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.