رندرهای گوشی گلکسی ای ۵۳ فاش شد، طراحی آن تکراری است

در اوایل بهار امسال، غول فناوری کره جنوبی گوشی هوشمند گلکسی ای ۵۲ (Galaxy A52) را عرضه کرد. همان طور که همه مدل‌های سری ای سامسونگ (Samsung A Series) تاکنون توانسته‌اند خوب عمل کرده و نظر مساعد و رضایت کاربران را به دست آورند، این مدل نیز می‌تواند بلافاصله قلب مشتریان را به دست آورد. همراه چیکاو باشید.

این گوشی الهام بخش شرکت سامسونگ بود که مدل بعدی آن را همراه با پشتیبانی از شبکه ارتباطات ۵ جی و با نام گلکسی ای ۵۲ مجهز به ۵جی (A52 5G) معرفی کرد. همان طور که از نام آن پیداست، این مدل تلفن سامسونگ اتصال سریع‌تر و تراشه قدرتمندتری دارد. بنابراین کاملاً منطقی است که بسیاری از کاربران منتظر مدل بعدی از این سری باشند و  اگرچه احتمالاً گوشی سامسونگ گلکسی ای ۵۳  (Galaxy A53) سال آینده وارد بازار خواهد شد، اما در حال حاضر اخباری در مورد ظاهر و ویژگی‌های آن دریافت می‌شود.

امروز افشاگر محبوب خبرهای فناوری OnLeaks و Digit رندرهای با کیفیتی از گوشی گلکسی اس ۵۳ سامسونگ را به اشتراک گذاشتند. دلایل زیادی وجود دارد که تصور شود این ظاهر نهایی گوشی نخواهد بود. اما رندرها بر اساس شایعات فعلی و سبک طراحی مدل‌های قبلی ساخته شده‌اند.

گوشی گلکسی ای ۵۳ سفید و مشکی - چیکاو

بنابراین، همانطور که مشاهده می‌شوند، گوشی سامسونگ گلکسی ای ۵۳ وجوه مشترک زیادی با گلکسی ای ۵۲ دارد. با این حال، با نگاهی دقیق‌تر، می‌توان برخی به‌روزرسانی‌های کلیدی را مشاهده کرد. مثلاً پنل پشتی گوشی کاملاً صاف است و اطراف لبه‌ها خمیده نیست. نکته دیگری که می‌توان متوجه شد این است که برآمدگی دوربین مانند گلکسی ای۵۲ بیرون زده نیست.

همچنین ماژول دوربین گلکسی ای ۵۳ شامل چهار سنسور و یک فلاش LED است. اگرچه این رندرها گوشی را فقط در رنگ‌های سفید و مشکی نشان می‌دهند، اما می‌توان حدس زد که در زمینه انتخاب رنگ باید گزینه‌های بسیار بیشتری برای انتخاب وجود داشته باشد.

به غیر از آن، گلکسی ای ۵۳ حدود ۸.۱۴ میلیمتر ضخامت خواهد داشت. بنابراین، کمی باریک تر از گلکسی ۵۲ خواهد بود. همچنین، قهرمان ما قرار است جک هدفون را لغو کند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد سخت‌افزار آن در دسترس قرار ندارد. اما اخیراً Galaxy Club گزارش داده است که این گوشی از نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد و برای مجموعه دوربین نیز از یک حسگر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی بهره می‌برد. بقیه لنزها نیز به احتمال زیاد باید شامل یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر و یک لنز ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی مینیاتوری ماکرو باشند.

پنل پشتی و صفحه نمایش  گوشی گلکسی ای ۵۳ - چیکاو

این نکته نیز شایان ذکر است که نباید انتظار ارتقاء بزرگی از نظر دوربین را داشت، بنابراین، می‌توان حدس زد که این دستگاه همچنان باید عملکرد دوربین میان رده را ارائه دهد.

جدا از این، همان منبع گزارش داد که سامسونگ گلکسی ای۵۳ در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی روشن و نارنجی عرضه خواهد شد. به علاوه، سازنده ممکن است پس از عرضه گوشی هوشمند، گزینه‌های رنگی جدید یا نسخه‌های ویژه‌ای از این گوشی هوشمند را نیز معرفی کند.

در نهایت، شایعاتی وجود دارد مبنی بر این که سامسونگ نسخه ۴ جی این گوشی را عرضه نخواهد کرد. ضمن این که، هیچ اطلاعات قطعی در مورد تاریخ معرفی و عرضه این گوشی مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که این گوشی در ماه مارس یا آوریل (اسفند ۱۴۰۰ یا فروردین ۱۴۰۱) وارد بازار شود.  

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.