سامسونگ قیمت گوشی گلکسی ای ۵۲ ای ۵جی را در قاره اروپا اعلام کرد

سامسونگ گلکسی ای ۵۲ اس ۵جی (A52s 5G) را در 17 آگوست (۲۷ مرداد) معرفی کرد، اما در آن زمان فقط قیمت عرضه در بازار در انگلستان را اعلام کرد. یک هفته بعد، بخش آلمانی شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی، قیمت این گوشی را برای سایر بازارهای سرتاسر اروپا فاش کرد. همراه چیکاو باشید.

قیمت گوشی گلکسی ای ۵۲ اس ۵جی برای نسخه‌‌ای که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی دارد، 449 یورو است اما نسخه‌ی دیگر این گوشی هوشمند که با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی در دسترس قرار می‌گیرد 509 یورو قیمت دارد.

این تلفن قبلاً در فروشگاه آنلاین سامسونگ آلمان ثبت شده است  و نشان می دهد که مصرف کنندگان در اروپا از هر چهار گزینه رنگی عالی شامل سبز (Mint)، بنفش، سفید و سیاه، کدام را که دوست داشته باشند، می‌توانند انتخاب کنند.

قیمت گوشی گلکسی ای ۵۲ اس ۵جی - چیکاو

از ویژگی‌های بارز این گوشی می‌توان به پردازنده‌ی آن اشاره کرد که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸جی کوالکام بهره می‌برد و همچنین یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این تلفن همراه را تأمین می‌کند. ماژول دوربین پنل پشتی این گوشی نیز شامل یک مجموعه‌ی چهارگانه است که دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسل کیفیت دارد و از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز بهره می‌برد.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.