در رویداد سامسونگ علاوه بر گوشی Galaxy A52، گوشی گلکسی A72 نیز رونمایی شد

گلکسی A72 مانند گلکسی A52 4G، با تراشه اسنپدراگون 720G ارائه می شود. باتری به کار گرفته شده در این دستگاه، باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی می باشد. همراه چیکاو باشید.

همانطور که پیشتر گفته شد، صفحه نمایش گلکسی A52 از نوع Super AMOLED در اندازه  6.5 اینچی با وضوح تصویر FHD+ می باشد. این دستگاه حداکثر 800 نیت روشنایی و 90 هرتز رفرش ریت را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین سنسور تشخیص هویت این محصول در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

پردازنده ی به کار گرفته شده در گوشی گلکسی A72، از نوع اسنپدراگون 720G می باشد. این گوشی در دو نسخه رم 6 و 8 گیگابایتی و دو نسخه فضای ذخیره سازی داخلی 128 و 256 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می گیرد. برای افزایش حافظه تا حجم یک ترابایت می توان از کارت اسلات بهره گرفت.

به گزارش GSMArena، در پنل پشتی گوشی گلکسی A72 سامسونگ،محفظه دوربین چهارگانه به چشم می خورد. در این محفظه دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو f/2.4 با زوم 3x تعبیه شده است. برای ثبت عکس های سلفی، ویدئو کنفرانس ها و ویدئو کال نیز دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

در گوشی گلکسی A72 سامسونگ از باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. سیستم عامل این مدل از نوع اندروید 11 و رابط کاربری آن One UI 3.1 می باشد.

این کمپانی اعلام کرده است که گوشی Galaxy A72، به مدت چهار سال، آپدیت های نرم افزاری را دریافت خواهد کرد. در ساخت این دستگاه از بلندگوهای استریو آماده Dolby Atmos، استفاده شده است. به کمک ویژگی اشتراک موسیقی که در این گوشی وجود دارد شما می توانید مجموعه هدفون بلوتوث را برای گوش دادن موسیقی با دوست خود تجربه کنید.

گوشی گلکسی A72 سامسونگ، به زودی در رنگ های مشکی، سفید، بنفش و آبی روانه بازار فروش می شود . این گوشی با قیمت حداقلی  449 یورو در دسترس قرار می گیرد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.