شیائومی گوشی بالارده ی می ۱۱ اولترا  را دیگر در هند عرضه نمی کند

در اوایل سال جاری، شیائومی تصمیم گرفت تا گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا  (Mi 11 Ultra) را پس از عرضه جهانی آن در هند عرضه کند. این گوشی هوشمند پرچمدار در ماه ژوئیه (تیر ماه ۱۴۰۰) در این کشور شبه قاره هند برای فروش عرضه شد، اما فقط در تعداد بسیار معدود در قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار گرفت و اکنون در مدت زمانی بسیار کمتر از آنچه تصور می‌شد از قفسه فروشگاه‌ها برچیده شده است و دیری نپاییده است که فروش این گوشی هوشمند به سادگی حتی از روی وب سایت شیائومی در هند نیز ناپدید شده است. در حال حاضر این گوشی برای فروش در هند موجود نیست و کاربران هندی نمی‌توانند آن را تهیه کنند. همراه چیکاو باشید.

 طبق گزارش جدیدی که India Today Tech، در این مورد منتشر کرده است، مشخص گردید که این موضوع به صورت اتفاقی نبوده است بلکه شیائومی دیگر قصد ندارد گوشی می ۱۱ اولترا را در بازار هند به فروش برساند. ظاهراً این شرکت کل تعداد سهمیه‌ای را که برای فروش در این کشور در نظر گرفته بوده، به فروش رسانده و اکنون قصد ندارد تا تعداد بیشتری را برای فروش در بازار این کشور عرضه کند.

گوشی بالارده ی می ۱۱ اولترا سفید - چیکاو

بنابراین اگر در هند زندگی می‌کنید یا سکونت دارید و قصد خرید رسمی گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا را دارید اما دیگر آن را نمی‌توانید برای خرید پیدا کنید، شاید این موضوع خبر جالبی برای شما نباشد. گفته می‌شود شیائومی تمرکز خود را روی دسته‌های پریمیوم حفظ می‌کند و ظاهراً جانشین گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا را در سال ۲۰۲۲ در شبه قاره عرضه خواهد کرد.

 با این حال، تا آن زمان، اگر بخواهید یک دستگاه پرچمدار مانند گوشی می ۱۱ اولترا شیائومی را در هند خریداری کنید، به آن صورت شانسی برای خرید ندارید. گوشی هوشمند شیائومی می ۱۱ اولترا یکی از گوشی‌های بالا‌رده‌ی این برند است که خیلی زود در سرزمین هند معرفی شد اما برای فروش خیلی دیرتر از ماه آوریل (فروردین ماه) که معرفی گردید، در بازار آن کشور عرضه شد اما دیری نپایید که به سرعت ناپدید شد و دیگر برای خرید در دسترس کاربران این کشور قرار ندارد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.