تاریخچه واتساپ را می توان از آیفون به هر تلفنی که دارای اندروید ۱۲ باشد، منتقل کرد

واتساپ برای ماندن در کورس رقابت با سایر برنامه‌های پیام رسان چاره‌ای ندارد جز این که به امکانات، قابلیت‌ها و ویژگی‌های خود بیفزاید. چند وقتی می‌شود که این برنامه پیام رسان ظاهراً تلاش می‌کند تا بیش از گذشته با ارائه خدمات نوین هم کاربران فعلی را راضی نگه دارد و هم گوشه چشمی به جذب کاربران جدید داشته باشد تا بتواند نظر کاربران سایر پیام رسان‌ها را به سوی قابلیت‌ها و توانایی‌های خود جلب کند. همراه چیکاو باشید.

بنابراین، مدت کوتاهی می‌شود که واتساب قابلیت جدید و جالبی را به این برنامه اضافه کرده است که از طریق آن می‌توانید تاریخچه تمام مکالمات، پیام‌ها، عکس‌ها و دیگر فایل‌های متنی موجود در واتساپ خود را از آیفون به دستگاه‌های هوشمند اندرویدی سامسونگ منتقل کنید و اکنون این قابلیت‌ها به تمام  گوشی‌های هوشمند پیکسل‌های گوگل نیز تعمیم داده شده است.

در حال حاضر، تمام موضوع فقط تنها همین مورد نیست بلکه گوگل اعلام کرده است که هر تلفنی که با اندروید ۱۲ راه اندازی شود، یا به سیستم عامل اندروید ۱۲ به روز رسانی شود، می‌تواند همین کار را انجام دهد. بنابراین، تا چند ماه دیگر، این قابلیت برنامه واتساپ تنها به دستگاه‌های سامسونگ و گوگل محدود نخواهد شد بلکه طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی تمام برندها به آسانی خواهند توانست این برنامه را بدون هیچ مشکلی اجرا کنند.

انتقال تمام داده‌ها و اطلاعات شما در واتساپ از تلفن هوشمند آیفون به گوشی اندرویدی که از سیستم عامل اندروید ۱۲ بهره ببرد، بسیار ساده و آسان است و این کار به روشی نسبتاً ساده انجام خواهد گرفت.

به عنوان مثال گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۶ یا گوشی گوگل پیکسل ۶ پرو را انتخاب کنید. اکنون برای انتقال تمام داده‌های خود از آیفون اپل به این گوشی گوگل، تنها چیزی که نیاز دارید یک کابل لایتنینگ به USB-C است. با استفاده از این کابل گوشی گوگل پیکسل خود را به گوشی آیفونی متصل کنید که قصد انتقال داده‌های واتساپ از آن را دارید.

انتقال تاریخچه واتساپ از آیفون به گوشی های دارای اندروید 12 - چیکاو

و سپس، هنگامی که در همان لحظه راه‌اندازی اولیه گوشی گوگل پیکسل از شما درخواست کرد، یک کد QR را در آیفون خود اسکن می‌کنید تا برنامه واتساپ راه‌اندازی شود و سپس همه مکالمات، رسانه‌ها و موارد دیگر از گوشی آیفون به به گوشی گوگل پیکسل شما منتقل شوند.

تمام داده‌های شما به طور ایمن بین این دو  گوشی هوشمند جابجا می‌شوند. گوگل می‌گوید که از نزدیک با واتساپ کار می‌کند تا اطمینان حاصل کند که از تمام داده‌ها و اطلاعات به خوبی محافظت می‌شود و هیچ کس دیگری نمی‌تواند به اطلاعات و فایل‌های شما دسترسی پیدا کند.

تاریخچه چت به سادگی از آیفون به پیکسل کپی می‌شود و همان طور که انتقال پیام‌ها و دیگر داده‌ها و اطلاعات شما از آیفون به داخل گوشی گوگل پیکسل منتقل می‌شوند، از همان لحظه هر نوع پیامی که از طریق واتساپ برای شما ارسال شود، گوشی آیفون دیگر قادر به دریافت آن نیست بلکه این گوشی گوگل پیکسل است که آن پیام را دریافت خواهد کرد و گوشی آیفون توانایی دریافت پیام‌های جدید را از آن لحظه به بعد از دست می‌دهد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.