خبر معرفی قریب الوقوع گلکسی اس ۲۱ اف ای از سوی شبکه ی مخابراتی آمریکایی فاش شد

شایعات و نشت های زیادی پیرامون سری گلکسی اس  ۲۱ اف ای (Galaxy S21 FE) نسخه‌ی هواداران سامسونگ منتشر شده است. انتظار می‌رود که این دستگاه به زودی معرفی شود، اگرچه سامسونگ هنوز زمان عرضه آن را اعلام نکرده است اما شایعاتی وجود دارد که گفته می‌شود این گوشی به طور رسمی در ماه اکتبر (مهر – آبان) معرفی خواهد شد. این طور که به نظر می‌رسد، احتمال درست بودن این شایعات بسیار زیاد است. همراه چیکاو باشید.

خبر معرفی گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه‌ی هواداران به تازگی از سوی شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات مخابراتی آمریکایی Cricket Wireless نشت کرده است. این شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات مخابراتی متعلق به AT & T است که برنامه‌های تلفن مقرون به صرفه ارائه می‌کند که با قراردادهای سالیانه مرتبط نیستند.

دفترچه‌ی راهنمای کاربران که از سوی این شبکه مخابراتی تهیه شده است، نشان می‌دهد که این تلفن توسط شرکت این مخابراتی ارائه می‌گردد و معرفی آن نیز به زودی انجام می‌شود. همچنین برخی از اطلاعات عمده برای کاربران و همچنین تصاویر چاپ شده از این دستگاه پرچمدار مقرون به صرفه، این موضوع را تأیید می‌کنند.

دفترچه‌ی راهنمای کاربران گلکسی اس ۲۱ نسخه‌ی هواداران - چیکاو

گلکسی اس  ۲۱ اف ای نسخه‌ی هواداران، یک دستگاه کاملاً مورد انتظار است که عمدتا به دلیل توانایی ارائه ویژگی‌های گوشی‌های پرچمدار در سری گلکسی اس ۲۱ با قیمت مقرون به صرفه عرضه می‌شود. این دستگاه جایگزین گلکسی اس ۲۰ اف ای خواهد شد که سال گذشته، هنگامی که عرضه شد با استقبال بسیار زیادی رو به رو شد.

این نشت جدید چندی بعد از این که کتابچه راهنمای کاربر گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه‌ی طرفداران به صورت آنلاین فاش شد نشان می‌دهد که این دستگاه نیز همچون دیگر گوشی‌های این سری دارای شکاف کارت جافظه‌ی جانبی MicroSD نیست. این دفترچه راهنما همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه همچنین مانند دیگر گوشی‌های این سری از قابلیت‌هایی همچون استاندارد ضد آب IP68، نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش بالا و دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک، بهره می‌برد. همچنین دستگاه آداپتور شارژ نیز دیگر در داخل جعبه ارائه نمی‌شود.

پنل پشتی، رنگ بندی و ماژول دوربین گلکسی اس ۲۱ نسخه‌ی هواداران - چیکاو

در حالی که انتظار می‌رود که گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه‌ی طرفداران از  پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ بهره ببرد اما فهرست مشخصات این گوشی که اخیراً در گیگ بنچ مشاهده شده، نشان می‌دهد که گلکسی اس ۲۱ اف ای از پردازنده‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ استفاده خواهد کرد.

 این امر با توجه به عملکرد پایین‌تر گوشی‌های مجهز به تراشه‌ی اگزینوس در مقایسه با گوشی‌هایی که از پردازنده‌ی اسنپدراگون بهره می‌برند، باعث ناامیدی برخی از طرفداران این برند شده است.

تاکنون غول دنیای فناوری هنوز در مورد تاریخ معرفی این گوشی هیچ گونه اظهار نظر رسمی نکرده است اما انتظار می‌رود که به زودی در این مورد اعلامیه‌ای را منتشر کند.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.