گوشی موتو جی ۲۰۰ ماه آینده با صفحه نمایش 144 هرتز و اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه می شود

گوشی موتورولا موتو اج اس (Motorola Edge S) در اوایل سال جاری به عنوان اولین تلفن هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ (Snapdragon 870) در چین عرضه شد. این تلفن بعداً با نام موتوجی ۱۰۰ (Moto G 100) در بازارهای خارج از چین در قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار گرفت. در حال حاضر جانشین این گوشی در راه است و انتظار می‌رود ماه آینده با نام موتورولا موتو جی ۲۰۰ ( Moto G 200) معرفی شود. همراه چیکاو باشید.

اولین اشاره به معرفی گوشی موتو جی ۲۰۰ موتورولا در توییتر از طریق نشت کننده معروف ایوان بلس Evan Blass (evleaks@) انجام شد که اعلام کرد این تلفن دارای کد « Yukon» است. اکنون منبع TechnikNews جزئیات بیشتری در مورد مشخصات این گوشی فاش کرده است.

این منبع گزارش می‌دهد که گوشی موتورولا موتو جی ۲۰۰ دارای صفحه نمایش فول اچ دی پلاس بوده و از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. نوع صفحه نمایش ذکر نشده است، اما احتمال داده می‌شود که برای این گوشی از پنل سوپر آمولد استفاده شود که در گوشی موتورولا اج  ۲۰ پرو / موتورولا اج اس پرو وجود دارد.

موتورولا موتو جی ۱۰۰ در داخل بدنه از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام پلتفرم موبایل استفاده می‌کند و اکنون جانشین آن گوشی هوشمند یعنی موتورولا موتو جی ۲۰۰ نیز از پردازنده جایگزین آن تراشه یعنی پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره خواهد برد. این تراشه با ۸ گیگابایت رم همراه می‌شود. در این گوشی برای ماژول دوربین در پنل پشت از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی Samsung S5KHM2 به عنوان لنز اصلی استفاده خواهد شد که از این لنز در گوشی موتورولا اج اس پرو نیز استفاده شده است اما در نسخه پیشین این گوشی یعنی گوشی موتورولا جی ۱۰۰ از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده شده بود.

پنل پشتی گوشی موتو جی ۲۰۰  - چیکاو

همچنین یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید نیز دیگر حسگر این ماژول دوربین این تلفن همراه است که باید بتواند علاوه بر عکس‌های فوق عریض، کار حسگر ماکرو را نیز انجام دهد و برای عکاسی مینیاتوری هم مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این‌ها یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص داده‌های عمق تصویر نیز بر پنل پشت این گوشی جای گرفته است.

کسانی که از حفره‌های دوگانه هول پانچ در موتو جی ۱۰۰ که برای دوربین سلفی دوگانه تعبیه شده، چندان رضایت ندارند، به احتمال زیاد وقتی بشنوند که موتوجی ۲۰۰ فقط از یک حفره هول پانچ برای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی عکاسی سلفی و انجام تماس های تصویری استفاده می‌کند، خوشحال خواهند شد. در گوشی موتو جی ۱۰۰ موتورولا دو حفره هول پانچ تعبیه شده است و در داخل این حفره‌ها یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی واید به عنوان دوربین سلفی اصلی قرار گرفته است و در حفره دیگر نیز یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید برای ثبت عکس های فوق عریض جای گرفته است اما بسیاری کاربران از این که می‌دیدند این شرکت دو حفره هول پانچ مجزا و با فاصله از یکدیگر در بالای پنل نمایشگر تعبیه کرده است و باعث شده بود تا زیبایی نمایشگر کاهش یابد، به آن صورت رضایت نداشتند.

البته هنوز تاریخ مشخصی برای معرفی گوشی موتو جی ۲۰۰ مشخص نشده است اما گزارشی منتشر شده که در این باره حدس و گمان‌هایی را مطرح می‌کند مبنی بر این که گوشی موتو جی ۲۰۰ موتورولا در ماه آینده رونمایی خواهد شد.

ماژول دوربین گوشی موتو جی ۲۰۰  - چیکاو

متأسفانه، بر اساس خبرهایی که در مورد سیستم عامل این گوشی شنیده می‌شود، این گوشی به طور پیش فرض سیستم عامل اندروید ۱۱ را هنگام راه اندازی اجرا می کند و خبری از استفاده از اندروید ۱۲ نیست.

علاوه بر این، همچنین گزارش شده است که این گوشی هوشمند موتورولا در چین با نام موتورولا اج اس ۳۰ ( Motorola Edge S 30) به فروش خواهد رسید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.