گوشی تاشو می میکس فولد با موفقیت در آزمایش 400 هزار بار تا شدن دوام خود را اثبات کرد

غول فناوری چینی شیائومی در آزمایشی دوام گوشی تاشدنی خود را سنجید. در این آزمایش که گوشی پس از  400 هزار بار تا شدن، سربلند بیرون آمد، دوام دستگاه اثبات شد. همراه چیکاو باشید.

پیش از این در چیکاو گفتیم که شیائومی اولین گوشی تاشو خود را با نام Xiaomi Mi Mix Fold معرفی کرد. اکنون بعد از یکماه از رونمایی این محصول، سوالات مختلفی درباره میزان دوام این گوشی تاشو ایجاد شده است. همانطور که میدانید دوام قطعات متحرک در دستگاه‌های تاشدنی اهمیت زیادی دارد به دلیل اینکه در طول روز بارها باز و بسته می شوند.

وب سایت GSMArena، درباره این آزمایش سخت شیائومی این چنین می نویسد که این کمپانی چینی با انجام این آزمایش دشوار توانست دوام بالای محصول خود را ثابت کند و این گوشی از مرحله راستی آزمایی موفق خارج شود. این عدد که در آزمایش انجام شده است حدودا معادل  ۱۰ سال استفاده‌ی عادی از این گوشی تاشدنی چینی می باشد.

در ویدئویی که از این آزمایش منتشر شد دیدیم که باز و بسته شدن گوشی در یک بازه هفت روزه و با خشونت انجام می شود. بالاخره 400 هزار بار باز و بسته شدن اولین گوشی تاشو شیائومی توانست عیار سنجی برای اطمینان کاربران برای خرید این محصول باشد.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.