نوکیا C30 با صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی و نمایشگر اچ دی پلاس با ۴ گیگابایت رم در هند عرضه شد

چندی پیش، در ماه اوت (مرداد – شهریور)، شرکت ام اچ دی گلوبال  (HMD Global) چند دستگاه گوشی هوشمند نوکیا را برای عرضه در بازار هند معرفی کرد، از جمله این گوشی‌های هوشمند، نوکیا آر ایکس ۲۰ (Nokia XR20)، نوکیا سی ۳۰ (Nokia C30)، نوکیا سی ۲۰ پلاس (Nokia C20 Plus)، نوکیا جی ۱۰ (Nokia G10)، و نوکیا سی ۰۱ پلاس (Nokia C01 Plus) بود اما به جز مدل نوکیا سی ۲۰ پلاس هیچکدام از این مدل‌ها در بازار هند عرضه نشدند. 

اکنون، این شرکت فنلاندی رسماً یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه جدید از سری C نوکیا را در بازار هند عرضه کرد که نوکیا C30 نام دارد. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی از نوع LCD است و از وضوح اچ دی پلاس بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ نیز دیگر قابلیت آن است. گوشی جدید نوکیا پردازنده یونسکو Unisoc SC9863A را در بطن خود جای داده و به همراه پردازنده گرافیکی GPU IMG8322 قدرت مورد نیاز این گوشی را تأمین می‌کند. همراه چیکاو باشید.

این دستگاه در دو نوع حافظه عرضه می‌شود، یک نسخه با ۳ گیگابایت رم بعلاوه ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع eMMC 5.1 بوده و نسخه دیگر ۴ گیگابایت رم را همراه با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع  eMMC 5.1 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. درصورتی که میزان حافظه ذخیره سازی داخلی نتواند نیاز کاربر را برآورده کند، هر دو مدل دارای شیار کارت microSD برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی هستند که می‌توان از کارت‌های حافظه با ظرفیت نهایتاً ۲۵۶ گیگابایت استفاده کرد.

گوشی نوکیا C30 در بخش دوربین پنل پشتی نیز از یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در قسمت جلو هم یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و تماس تصویری وجود دارد.

این دستگاه مجهز به سنسور اثر انگشت بوده که در پشت دستگاه واقع شده است تا این گوشی از امنیت بیشتری برخوردار باشد. در مورد گزینه‌های اتصال نیز  تلفن هوشمند نوکیا از دو سیم کارت، 4G VoLTE، بلوتوث ۴.۲، جی پی اس، وای‌فای و پورت میکرو USB پشتیبانی می‌کند.

این گوشی هوشمند به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۱۱ استفاده می‌کند و همچنین یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز برای تغذیه انرژی در بطن آن قرار دارد که می‌تواند از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی کند.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی C30 نوکیا - چیکاو

گوشی C30 نوکیا از ابعاد ۱۷۷.۷ در ۷۹.۱ در ۹.۹ میلی‌متری برخوردار است و ۲۳۷ گرم وزن دارد. این گوشی در دو رنگ سبز و سفید برای فروش عرضه می‌شود. مدل پایه این گوشی با ۳ گیگابایت رم بعلاوه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۰۹۹۹ روپیه (تقریباً ۱۴۷ دلار) عرضه می‌شود و نسخه قوی‌تر آن با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز ۱۱۹۹۹ روپیه (در حدود ۱۶۰ دلار آمریکا) قیمت دارد.

این تلفن هوشمند با مشارکت استراتژیک با Jio عرضه شده است و این چهارمین تلفن هوشمند نوکیا است که از مزایای برنامه JioExclusive برخوردار می‌شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.