گوشی نوکیا سی ۲۰ پلاس در هند با قیمت ۱۲۱ دلار روانه بازار شد

غول فناوری فنلاندی HMD Global گوشی هوشمند مقرون به صرفه خود نوکیا سی ۲۰ پلاس (C20 Plus) را در هند عرضه کرد. عرضه هند تنها دو ماه پس از عرضه این تلفن هوشمند در چین انجام می‌شود. همراه چیکاو باشید.

گوشی نوکیا سی ۲۰ پلاس نسخه به روز شده نوکیا سی ۲۰ است که در ماه آوریل (فروردین) در بازارهای جهانی معرفی شد. همان طور که انتظار می رفت ، این تلفن هوشمند دارای بدنه‌ای از جنس پلی کربنات است و دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با رزولوشن  HD+و  1600 × 720 پیکسل و نسبت تصویر 20: 9 است. این دستگاه مجهز به پردازنده Unisoc SC9863A SoC با 2 گیگابایت/3 گیگابایت رم است اما میزان حافظه‌ی ذخیره سازی برای هر دو نسخه‌ی رم یکسان بوده و 32 گیگابایت وجود دارد. فضای ذخیره سازی تا 256 گیگابایت از طریق کارت microSD قابل افزایش است. گوشی نوکیا سی ۲۰ پلاس بر روی اندروید Android 11 Go Edition اجرا می شود و HMD می‌گوید که تا دو سال به روز رسانی امنیتی را دریافت می‌کند.

نوکیا سی ۲۰ پلاس - چیکاو

در زمینه دوربین، گوشی نوکیا سی ۲۰ پلاس دارای یک دوربین دوگانه در پشت است که شامل یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در جلو وجود دارد. در داخل بدنه، یک باتری مناسب 4950 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده است. سایر ویژگی‌های موجود در تلفن شامل 4G VoLTE ، Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.2، GPS + GLONASS و پورت میکرو USB است.

C20 Plus - چیکاو

در مورد قیمت و تاریخ در دسترس بودن، گوشی نوکیا سی ۲۰ پلاس از  ۱۲۱ دلار  برای 2 گیگابایت رم با حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت شروع می‌شود و نسخه‌ی 3 گیگابایت رم با حافظه‌ی ذخیره سازی 32 گیگابایت نیز ۱۳۵ دلار آمریکا هزینه دارد. این دستگاه در رنگهای آبی اقیانوسی و مشکی گرافیتی عرضه می‌شود و در سراسر فروشگاه‌های معتبر خرده فروشی آفلاین، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک و Nokia.com در دسترس خواهد بود.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.