گوشی هوشمند هواوی نوا ۸ آی در حال حاضر در آلمان در دسترس قرار دارد

گوشی هوشمند هواوی نوا ۸ آی (Huawei nova 8i ) که ابتدا در ماه جولای (تیر – مرداد) معرفی شد، اکنون وارد اروپا شده است و از طریق وب سایت رسمی هواوی آلمان یا از آمازون آلمان برای کاربران در دسترس قرار دارد. این گوشی هوشمند در حال حاضر در نسخه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه شده و علاقه‌مندان می‌توانند ان را با قیمت ۳۴۹ یورو تهیه کنند. همراه چیکاو باشید.

خریداران این گوشی هوشمند هواوی، به هرکدام از دو فروشگاه فوق سفارش پیش خرید بدهند، یک دستگاه هدفون استریو کاملاً بی سیم فری بادز ۴ آی هواوی (FreeBuds 4i) را نیز به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. انتظار می‌رود ارسال گوشی‌های پیش خرید شده از تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ماه) به بعد آغاز شود. این گوشی هوشمند جدید هواوی در در دو رنگ عرضه می‌شود که خریداران می‌توانند یکی از رنگ‌های نقره‌ای (Moonlight Silver) یا مشکی (Starry Black) را انتخاب و سفارش دهند.

 گوشی هوشمند هواوی نوا ۸ آی از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی از وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۷۶ پیکسل پشتیبانی می‌کند که تراکم ۳۹۱ پیکسل در اینچ مربع را به ارمغان می‌آورد. در پنل جلو، قسمت چپ بالای نمایشگر حفره‌ی بیضی شکلی مشاهده می‌شود که از آن برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده می‌شود که برای ثبت عکس های سلفی و انجام تماس های تصویری از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

گوشی هوشمند هواوی نوا ۸ آی مشکی - چیکاو

این گوشی هواوی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام و تراشه گرافیکی آدرنو ۶۱۰ مجهز شده و در کنار آن از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز بهره می‌برد. این گوشی هوشمند با نسخه‌ی دیگری که ۸ گیگابایت رم دارد نیز عرضه خواهد شد.

گوشی هواوی نوا ۸ آی در پنل پشتی از ماژول چهارگانه برای تصویر بهره می‌برد که دوربین اصلی آن یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی واید بوده و لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق تصویر نیز دیگر حسگرهای این ماژول دوربین خواهند بود. این گوشی برای سیتم عامل هم در کشورهای اروپایی از سیستم عامل هارمونی او اس خود هواوی استفاده نمی کند بلکه اندروید ۱۰ را بدون استفاده از سرویس‌های گوگل ارائه می‌دهد.

رنگ بندی ستگاه هدفون استریو کاملاً بی سیم فری بادز ۴ آی هواوی - چیکاو

از دیگر مشخصات این گوشی نیز می‌توان به باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع سریع ۶۶ واتی و حسگر اثر انگشت در لبه دستگاه اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود که اولین نسخه اروپایی گوشی هوشمند نوا ۹ نیز در ۲۱ اکتبر (۲۹ مهرماه) مشاهده شود که توسط وب سایت هواوی آلمان تأیید شده است.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.