سامسونگ قسمت دوم رویداد گلکسی آنپکد  را در ۲۰ اکتبر برگزار می کند

سامسونگ دعوت‌نامه‌هایی را برای اطلاع از انجام رویداد رونمایی و معرفی محصولات آینده خود ارسال کرده است که این شرکت آن را رویداد  گلکسی آنپکد بخش ۲ «Galaxy Unpacked Part 2 » نامیده است. این رویداد قرار است به صورت آنلاین در ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر ماه ۱۴۰۰ ) در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار ‌شود، اما غول کره جنوبی اعلام نکرده است که چه محصولاتی را قرار است در این رویداد رونمایی و معرفی کند. همراه چیکاو باشید.

نکته جالب این جا است که رویداد سامسونگ فقط دو  روز پس از برگزاری رویداد اپل و یک روز پس از برگزاری رویداد گوگل انجام خواهد شد. اپل قرار است در ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر ماه) رویدادی را برگزار کند و در این رویداد به معرفی کامپیوترهای مک‌ جدید خود بپردازد که از تراشه M1X بهره می‌برند. همچنین روز بعد از برگزاری رویداد اپل نوبت به گوگل می‌رسد که رویداد خود را به انجام برساند که این شرکت نیز قرار است گوشی‌های سری پیکسل ۶ خود را رونمایی کند.روز سوم هم سامسونگ بخش دوم رویداد گلکسی آنپکد خود را برگزار خواهد کرد.

یک پست توسط سامسونگ که این رویداد جدید گلکسی آنپکد ۲ را اعلام می‌کند، به نوعی به شخصی‌سازی برای دستگاه‌های گلکسی اشاره می‌کند. در این پست آمده است: «کاربران ما چند وجهی هستند و به شیوه‌های مختلف، جالب و منحصر به فرد زندگی می‌کنند. به این ترتیب، فناوری مورد استفاده روزانه  آن‌ها هر روز باید نشان دهنده فردیت آن‌ها باشد. به رویداد گلکسی آنپکد قسمت دوم در ۲۰ اکتبر بپیوندید تا ببینید چگونه سامسونگ تجربیات جدیدی را برای بیان اهداف خود از طریق فناوری ارائه می دهد.»

گوشی تاشو سامسونگ - چیکاو

در حالی که در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این رویداد در دست نیست، به نظر می‌رسد که سامسونگ به گزینه‌های جدید رنگ برای گوشی‌های گلکسی یا سفارشی‌سازی کامل برای گوشی‌های هوشمند تاشو این برند اشاره کرده است.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۲۱ نسخه طرفداران یا فن ادیشن (Samsung Galaxy S 21 F E)،  چند ماه است که در حال پیشرفت است و سامسونگ سعی می‌کند هرچه زودتر آن را عرضه کند اما معرفی و عرضه این گوشی چند بار به تعویق افتاده است. با این حال، به دلیل این که این شرکت فعلاً با کمبود تراشه دست و پنجه نرم می‌کند، بعید به نظر می‌رسد که موفق شده باشد آن را برای معرفی در رویداد ۲۰ اکتبر آماده کرده باشد.

آن طور که گزارش‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند، گفته می‌شود که این گوشی پرچمدار نسخه مخصوص هواداران سامسونگ به احتمال زیاد در ژانویه ۲۰۲۲ (دی ماه ۱۴۰۰) به طور رسمی رونمایی خواهد شد. علاوه بر این، گزارش‌ها می‌افزایند که احتمال دارد سامسونگ رونمایی یا عرضه از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ را نیز به ماه فوریه ۲۰۲۲ (بهمن – اسفند ۱۴۰۰) موکول کند.

کمپانی سامسونگ - چیکاو

و اما در مورد این رویداد گلکسی آنپکد بخش ۲ سامسونگ، برخی از گزارش‌ها این احتمال را مطرح می‌کنند که شاید این شرکت قصد داشته باشد از پیشرفت‌ها و بهبودهایی که سامسونگ در زمینه‌ی ویژگی‌ها و قابلیت‌های بخش نرم‌افزاری به دست آورده است، موارد مهمی را مطرح کند که ازجمله این موارد می‌تواند جزئیات مربوط به اندروید ۱۲ را فاش کند که البته، با توجه به این که شرکت کره‌جنوبی پیش از این دو نسخه بتای عمومی را منتشر کرده‌است، چنین احتمالی نیز زیاد دور از دسترس به نظر نمی‌رسد. به هر حال برای این که بدانیم این شرکت قصد دارد تا در این رویداد دقیقاً چه چیزهایی را اعلام کند، باید تا بیستم اکتبر منتظر بمانیم تا این رویداد برگزار شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.