نسخه پیشرفته گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می کند

در ماه می (اردیبهشت – خرداد ۱۴۰۰)، شیائومی به طور رسمی سری ردمی نوت ۱۰  (Redmi Note 10) را منتشر کرد که شامل ردمی نوت ۱۰ (Redmi Note 10)استاندارد و ردمی نوت ۱۰ پرو  (Redmi Note 10 Pro) است. این تلفن‌های هوشمند در بازار بسیار خوب عمل می‌کنند و با استقبال خوب خریداران مواجه شده‌اند. این شرکت نیز در حال حاضر مشتاقانه به این موضوع می‌نگرد. همراه چیکاو باشید

طی چند روز گذشته، چند گزارش در مورد جانشین گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ منتشر شده است که می‌گویند سری ردمی نوت ۱۱ (Redmi Note 11 ) شیائومی جایگزین این سری از گوشی‌ها خواهند شد. تازه‌ترین گزارش در مورد این سری جدید از نشت کننده محبوب چینی، DCS در دسترس قرار گرفته است. به گفته وی، سری بعدی ردمی نوت نیز از همان پیکربندی سری قبلی پشتیبانی می‌کند که در دو نسخه استاندارد و پرو در بازار عرضه خواهند شد اما نکته مهم اینجا است که با شارژ سریع ۱۲۰ واتی همراه خواهند شد. علاوه بر این، پست وی در Weibo نیز ادعا می‌کند که این سری ممکن است از پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸جی کوالکام و صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز استفاده کند.

ضمن این که این وبلاگ نویس پیش از این نیز اظهار داشته است که شیائومی در معرفی و استفاده از فناوری شارژ سریع در گوشی‌های خود شرکتی پیشتاز است. شیائومی امسال، شارژ بی‌سیم ۱۰۰ واتی شارژ سیمی باتری فوق بزرگ ۱۲۰ وات را معرفی کرده است. نکته جالب این است که شیائومی این فناوری را با قیمت ارزان عرضه می‌کند. سری ردمی نوت سعی می کند تا همچنان قیمت «مقرون به صرفه» خود را حفظ ‌کند. علاوه بر این، تلفن هوشمند آینده شیائومی در سال آینده از سر شارژ جدید (MDY-13-E) نیز استفاده خواهد کرد. این سر شارژر معمولاً ۱۲۰ واتی است اما کوچکتر است.

شارژر 120 واتی گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی - چیکاو

در حال حاضر، سری ردمی نوت به محصول نسل دهم به روز شده است. همچنین، ردمی نوت ۱۰ پرو از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق قوانین نامگذاری ردمی، نسل بعدی سری ردمی نوت باید ردمی نوت ۱۱ باشد. جای تعجب نیست اگر ردمی یک نسخه استاندارد و یک نسخه رده بالا را نیز عرضه کند و نسخه رده بالا ممکن است ردمی نوت ۱۱ پرو نام گذاری شود.

البته این احتمال نیز وجود دارد که فقط ردمی نوت ۱۱ پرو از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی استفاده کند. با این حال، اگر این فناوری شارژ به سری نوت بیاید، تا حد زیادی سریعترین فناوری شارژ در سری ردمی نوت خواهد بود.

این احتمال نیز وجود دارد که فقط ردمی نوت ۱۱ پرو از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی استفاده کند - چیکاو

در حال حاضر، تعداد انگشت شماری از پرچمداران شیائومی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنند که شامل مدل‌هایی مانند شیائومی می میکس ۴، سری می ۱۱، می ۱۰ اولترا و غیره می‌شوند. با توجه به این که سری ردمی نوت بیش از ۳۵۰ دلار هزینه نخواهد داشت، این مورد بسیار جذاب است.

متأسفانه زمان انتشار سری جدید ردمی نوت جدید هنوز نامشخص است. این که آیا این سری امسال عرضه می‌شود یا خیر، باید مشخص شود. با این حال، باید منتظر بمانیم تا ببینیم که این پرچمدار ردمی در نهایت چه چیزی ارائه خواهد داد. بدون شک در روزها و هفته‌های آینده خبرهای موثق‌تری در مورد سری جدید ردمی نوت ۱۱ و مشخصات آن‌ها منتشر خواهد شد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.