گوشی موتورولا موتو ای ۳۰ ارزان ترین گوشی موتورولا با اندروید ۱۱ گو ادیشن عرضه می شود

موتورولا که بیشتر در زمینه گوشی‌های سطح پایین رده فعالیت دارد و در طی یکی دو سال اخیر نیز فعالیت‌های خود را افزایش داده است و گوشی‌های  مقرون به صرفه‌ با مشخصات نسبتاً قابل قبولی را روانه بازار می‌کند، دیروز، سه تلفن هوشمند جدید با نام‌های Moto G Pure، موتو ای ۴۰ (Moto E 40) و موتو ای ۳۰ ( Moto E 30)  معرفی کرد. قبلاً خبرهای دو دستگاه اول پوشش داده شده‌اند و اکنون در این مقاله، نگاهی به مدل سوم خواهیم انداخت که همچنین مقرون به صرفه‌ترین گوشی در میان این سه تلفن اخیر موتورولا است.  همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات و قابلیت‌های گوشی هوشمند موتورولا موتو ای ۳۰

گوشی هوشمند موتورولا موتو ای ۳۰ درواقع همان گوشی دیگر موتورولا یعنی موتو ای ۴۰ ( Moto E 40) است. تنها تفاوت این دو گوشی در این است که گوشی موتو ای ۳۰ دارای حافظه رم و حافظه ذخیره سازی داخلی کمتری است و از نظر سیستم عامل نیز اندروید ۱۱ نسخه گو ادیشن (Android ۱۱ Go Edition) را اجرا می‌کند.

این به معنای این است که گوشی موتو ای ۳۰ نیز مانند گوشی موتو ای ۴۰ از بدنه‌ای پلاستیکی بهره می‌برد و همچنین تأییدیه IP52 را برای مقاومت در برابر نفود گرد و خاک و پاشش آب کسب کرده است. این گوشی هوشمند صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD دارد که از وضوح اچ دی پلاس با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد. این تلفن همراه موتورولا از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز برای تصویر پشتیبانی می‌کند و همچنین نسبت تصویر ۲۰ به ۹ را ارائه می‌دهد. گوشی موتو ای ۳۰ در پنل جلو برای دوربین سلفی نیز دارای حفره هول پانچ بوده که این شرکت این صفحه نمایش را مکس ویژن  (Max Vision) می‌نامد.

علاوه بر این، موتو ای ۳۰ از تراشه UNISOC T700 در داخل بدنه‌ی خود استفاده می‌کند که با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی جفت شده است. در صورت نیاز به حافظه ذخیره سازی بیشتر، کاربران می‌توانند میزان حافظه را با استفاده از کارت حافظه جانبی MicroSD افزایش دهند. در این تلفن همراه نیز مانند سایر گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و پورت USB Type-C وجود دارد، علاوه بر این برای امنیت نیز از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی بهره می‌برد که آرم نمادین موتورولا نیز روی آن قابل مشاهده است.

از نظر ماژول دوربین‌ها نیز گوشی هوشمند موتورولا موتو ای ۳۰ در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه عمودی بهره می‌برد که برای دوربین اصلی از یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی واید استفاده شده است. علاوه بر این، یک حسگر ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی مینیاتوری ماکرو و همچنین یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای داده‌های عمق تصویر نیز دیگر لنزهای موجود در این مجموعه هستند.

موتو ای ۳۰ موتورولا مشکی - چیکاو

همچنین در قسمت بالای پنل جلو نیز یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در داخل حفره هول پانچ قرار گرفته است که برای ثبت عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های تصویری در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به شکاف دو سیم کارت، پشتیبانی از شبکه ارتباطات  ۴جی، وای‌فای و GNSS اشاره کرد. این گوشی برای تأمین برق مورد نیاز خود نیز به یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی موتو ای ۳۰ در دو رنگ خاکستری مینرال (Mineral Gray) و آبی دیجیتال ((Digital Blue  در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • قیمت و زمان عرضه موتو ای ۳۰ موتورولا

گوشی هوشمند موتورولا موتو ای ۳۰ در ابتدا در مناطق اروپا و آمریکای جنوبی در دسترس قرار خواهد گرفت. قیمت این گوشی هوشمند نیز از ۱۲۹ یورو شروع می‌شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.