مشخصات گوشی هوشمند مقرون به صرفه موتورولا موتو ای ۴۰ پیش از معرفی فاش شد

دفتر موتورولا بخش هند(Motorola India) در حال آماده‌سازی گوشی هوشمند مقرون به صرفه‌ی دیگری از گوشی‌های اقتصادی سری E خود با نام موتورولا موتو ای ۴۰  (Moto E 40) است. این دستگاه در توییت جدیدی از سوی  این برند مورد اشاره قرار گرفته است که نشان می‌دهد که تاریخ عرضه آن در آینده نزدیک خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

نشت‌های قبلی از گوشی هوشمند موتو ای ۴۰ طراحی و مشخصات کلیدی آن را به ما نشان داده است که این گوشی جدید موتورولا از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی بهره خواهد برد که با وضوح اچ دی پلاس (HD+) عرضه خواهد شد. گفته شده که نمایشگر این گوشی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد. همچنین موتو ای ۴۰ در بطن خود از پردازنده یونسکو تی ۷۰۰ (Unisoc T700) قدرت می‌گیرد.

پنل جلویی و پشتی گوشی هوشمند مقرون به صرفه موتورولا موتو ای ۴۰ - چیکاو

این گوشی موتورولا در پنل پشتی از ماژول دوربین چهارگانه استفاده خواهد کرد که دوربین اصلی آن را یک حسگر با کیفیت ۴۸ مگاپیکسلی تشکیل خواهد داد. همچنین سه ماژول حسگر ۲ مگاپیکسلی که احتمالا حسگرهای اولتراواید، ماکرو و داده‌های تشخیص عمق خواهند بود، دیگر لنزهای این ماژول دوربین را تشکیل خواهند داد. در مورد باتری نیز گفته شده که این گوشی جدید موتورولا از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه خواهد کرد.

 این دستگاه در پنل جلو از صفحه نمایشی بهره می‌برد که در وسط قسمت بالا آن حفره هول پانچ تعبیه شده است که حسگر دوربین سلفی در داخل آن جای خواهد گرفت. پنل قسمت پشت این گوشی هوشمند نیز مانند تمام گوشی های رده پایین دیگر پلاستیکی خواهد بود و از الگوهای برجسته راه راه برخوردار می‌شود.

صفحه نمایش موتو ای ۴۰ - چیکاو

 آن طور که شایعات می‌گویند گوشی هوشمند موتو ای ۴۰ موتورولا در هند با قیمت ۱۳۵۰۰ روپیه یعنی معادل تقریباً ۱۸۰ دلار روانه قفسه‌های فروشگاه‌ها خواهد شد. هنوز از تاریخ عرضه، سایر مشخصات و جزئیات بیشتر خبری در دسترس قرار نگرفته است.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.