قیمت اپل واچ سری 7 برای عرضه در بازار هند، قبل از عرضه توسط فلیپ کارت اعلام شد

ماه گذشته، غول فناوری مستقر در کوپرتینو برای معرفی گوشی‌های همراه سری ۱۳ آیفون خود رویدادی را برگزار کرد، اپل، در این رویداد علاوه بر جدیدتری گوشی‌های هوشمند، از جدیدترین ساعت‌های هوشمند خود نیز رونمایی کرد. این اسمارت‌ واچ ‌های جدید، نسل ۷ این محصول اپل است که با نام اپل واچ ۷ (Apple Watch Series 7) شناخته می‌شود. همراه چیکاو باشید.

 این محصول به دلیل این که از نظر تأمین قطعه با مشکل مواجه شده بود، هنوز به فروش نمی‌رسد، اما در حال حاضر جزئیات قیمت آن فاش شده است.

در حال حاضر، اسمارت واچ‌های سری ۷ اپل در فهرست کالاهای فروشگاه خرده فروشی اینترنتی فلیپ کارت (Flipkart) هند ثبت شده و قیمت آن نیز مشخص شده است که نشان می‌دهد این ساعت هوشمند، علاوه بر این که به زودی عرضه خواهد شده، دارای قیمت اولیه ۴۱۹۰۰ روپیه (حدود ۵۷۰ دلار آمریکا) در کشور هند است. البته در بخش توضیحات این محصول هنوز هم عبارت «اواخر امسال در دسترس قرار می‌گیرد» ذکر شده است، بنابراین تاریخ عرضه این محصول هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

رنگ بندی اسمارت واچ‌های سری ۷ اپل - چیکاو

این موضوع را برای اولین بار ایشان آگاروال (Ishan Agarwal) در توییتر گزارش کرد. با توجه به قیمت، مدل پایه با بدنه آلومینیومی ۴۱ میلی متری ۴۱۹۰۰ روپیه (حدود۵۷۰  دلار) قیمت دارد در حالی که مدل با قاب ۴۵ میلی متری با قیمت ۴۴۹۰۰ روپیه (حدود ۶۰۷ دلار) به فروش خواهد رسید. مدل سیم‌کارت خور با بدنه ۴۱ میلی متری نیز با قیمت ۵۰۹۰۰ روپیه (حدود ۶۸۸ دلار) عرضه خواهد شد اما در صورتی که اندازه بدنه آن ساعت ۴۵ میلی متری باشد، قیمت آن ۵۳۹۰۰ روپیه (حدود ۷۲۹ دلار) برای شما هزینه خواهد داشت.

در مورد نوع بدنه از فولاد ضد زنگ، مدل سیم کارت خور و جی پی اس دار با بدنه ۴۱ میلی متری ۶۹۹۰۰ روپیه (حدود ۹۴۵ دلار) قیمت دارد در حالی که مدل ۴۵ میلی متری سیم کارت خور بعلاوی جی پی اس‌دار آن ۷۳.۹۰۰ روپیه (حدود ۹۹۹ دلار) است. این فروشگاه همچنین برای این ساعت هوشمند اپل، بند مدل میلانس لوپ (Milanese Loop) را با قیمت ۴۰۰۰ روپیه (حدود ۵۵ دلار) در اختیار کاربران علاقه‌مند قرار خواهد داد.

صفحه نمایش اسمارت واچ‌های سری ۷ اپل - چیکاو

از نظر مشخصات و ویژگی‌های داخلی، اپل واچ سری ۷ اپل دارای سنسورها و پردازنده‌های مشابه قبلی است اما از آخرین رابط کاربریwatchOS 8 با ویژگی‌های شگفت‌انگیز و الگوریتم‌های بهبود یافته استفاده می‌کند.

اسن اسمارت واچ‌های جدید اپل همچنین دارای چندین صفحه ساعت جدید هستند، علاوه بر این، دارای درجه مقاومت IP6X در برابر آب و گرد و غبار است. نکته قابل توجه در مورد باتری این مورد است، که طبق ادعای شرکت، با هر بار شارژ کامل می‌تواند تا ۱۸ ساعت استفاده معمولی را ارائه ‌دهد. اسن ساعت‌های هوشمند می‌توانند از طریق درگاه USB-C شارژ شوند. اپل همچنین اضافه می‌کند که فقط با مدت زمان ۸ دقیقه شارژ ، این دستگاه می‌تواند تا ۸ ساعت عمر باتری را ارائه ‌دهد.

اسمارت واچ‌های سری ۷ اپل طلایی - چیکاو

اسمارت واچ‌های سری ۷ اپل در پنج گزینه رنگ مشکی، آبی، طلایی، قرمز و خاکستری تیره موجود خواهند شد. انتظار می‌رود که این مجموعه ساعت‌های هوشمند در پاییز امسال با قیمت اولیه ۳۹۹ دلار در ایالات متحده به فروش برسند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.