احتمالا می پد 5 پرو شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 870 به زودی راهی بازار فروش می شود

براساس جدید ترین اخبار منتشر شده به نظر می رسد که به زودی می پد شیائومی با تراشه اسنپدراگون 860 و می پد پرو این کمپانی با تراشه اسنپدراگون 870 روانه بازار فروش خواهد شد. همراه چیکاو باشید. 

براساس گمانه زنی های مختلف، شیائومی هفته آینده نسخه های جدید تبلت خود را که در خانواده می پد 5 قرار دارند، و از نظر مشخصات سخت افزاری در دسته محصولات پریمیوم گنجانده می شوند را، در دسترس کاربران قرار خواهد داد. 

به نقل از GsmArena، شیائومی به زودی دو تبلت جدید خود را معرفی می کند. نسخه پرو این تبلت با نام Mi Pad Pro با شماره مدل M2105K81C با پشتیبانی از فناوری 5G، بهره مندی از تراشه اسنپدراگون 870 و به کارگیری نمایشگر 11 اینچی روانه بازار فروش می شود. از طرفی مدل استاندارد این محصول نیز که تنها از راه Wi-Fi قادر به اتصال به اینترنت می باشد به تراشه اسنپدراگون 860 مجهز شده است. 

براساس برخی از گزارش ها می پد 5 پرو دارای پنل LCD و در برخی دیگر دارای پنل OLED می باشد. گرچه هنوز پنل به کار گرفته شده در این محصول مشخص نشده است اما می دانیم که نمایشگر این تبلت با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز ارائه می شود. 

احتمالا می پد 5 پرو علاوه ب. قابلیت اتصال به کیبورد از قلم نیز پشتیبانی می کند. در نهایت GsmArena میزان ظرفیت باتری این محصول را 8520 میلی آمپر ساعت اعلام کرده است.

 هنوز اطلاعات بیشتری درباره تبلت های جدید شیائومی در دسترس نمی باشد. اما به نظر می رسد که این کمپانی در حال آماده سازی مراسم رونمایی محصولات خود می باشد.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.