تبلت سرفیس پرو ۸ در نسخه سیم کارت معمولی و الکترونیکی در سال ۲۰۲۲ عرضه می شود

مایکروسافت رویداد بزرگی را در 22 سپتامبر (۳۱ شهریور) برگزار کرد. این شرکت در این رویداد از پنج محصول سرفیس، یعنی تبلت سرفیس پرو ۸ (Surface Pro 8)، گوشی هوشمند سرفیس دوئو ۲  (Duo 2)، لپ‌تاپ سرفیس لپ‌تاپ استودیو  (Laptop Studio)، تبلت سرفیس گو ۳ ( Go 3) و و تبلت سرفیس پرو ایکس ( Pro X) رونمایی کرد. اکنون، شرکت مستقر در ردموند، تاریخ عرضه رسمی این محصولات را اعلام کرده است. تبلت سرفیس پرو ۸ مایکروسافت با استفاده از LTE Advanced  در بازه زمانی سال 2022 در دسترس قرار خواهد گرفت. همراه چیکاو باشید.

نسخه LTE دارای سیم کارت قابل جابجایی و پشتیبانی از eSIM (سیم کارت الکترونیکی) از طریق: MSPoweruser است. نسخه 4G توسط مودم اسنپدراگون ایکس ۲۰ ال‌تی‌ای کوالکام ( Qualcomm Snapdragon X20 LTE) اداره می‌شود که از مجموعه‌ای از باندها پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت این دستگاه را در زمینه طراحی، ساخت و عرضه تبلت، «مهمترین جهش رو به جلو از زمان عرضه تبلت سرفیس پرو ۳ مایکروسافت»  توصیف کرده است. و از منظر طراحی می‌توان گفت که این امر کاملاً صادق است. صفحه نمایش این تبلت با افزایش اندازه از 12.3 اینچ به 13 اینچ، بیشترین پیشرفت را داشته است. ضمن این که، صفحه نمایش این تبلت اکنون از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلت سرفیس پرو ۸ (Surface Pro 8) - چیکاو

علاوه بر آن این صفحه نمایش جدید از وضوح 1920 در 2880 برخوردار شده است، هرچند که نسبت تصویر آن همچنان به همان اندازه‌ی پیشین یعنی ۳ به ۲ باقی مانده است. یکی از هنرهای قابل تحسین مایکروسافت متوجه همین صفحه نمایش می‌شود که این شرکت موفق شده است با کاهش اندازه‌های حاشیه‌های دور نمایشگر، سایز صفحه نمایش را حدود ۶ درصد افزایش دهد اما ابعاد بدنه این تبلت به اندازه‌ی همان نسخه قبلی، کمابیش باقی بماند.

در داخل بدنه‌ی این تبلت سرفیس ۸ پرو ، جدیدترین پردازنده‌های اینتل Tiger Lake قرار داده شده است، نسل اینتل Core i5 یا نسل 11 اینتل Core i7 که قدرت بی‌نظیری به این دستگاه می‌بخشد. ضمن آن که شایعه شده بود که این تبلت با استفاده از پردازنده AMD نیز راهی بازار خواهد شد اما گویا این خبر خیلی قطعی نبود که تاکنون حرفی در این بازه شنیده نشده است.

صفحه نمایش تبلت سرفیس پرو ۸ در نسخه سیم کارت معمولی و الکترونیکی - چیکاو

تبلت مایکروسافت سرفیس ۸ پرو به ۲ دوربین مجهز شده است که یکی در پنل جلویی جای گرفته تا بتواند برای تماس‌های تصویری مورد استفاده قرار گیرد و از یک حسگر ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد که می‌تواند از فیلم‌برداری تا کیفیت حداکثر فول اچ دی و رزولوشن  ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ ویدیو ضبط کند و دیگری نیز در پنل پشت نصب شده است که یک حسگر فوکوس خودکار با کیفیت  ۸ مگاپیکسلی است که می‌تواند با رزولوشن فول اچ دی و وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و همچنین حداکثر تا کیفیت 4k به ثبت عکس و ضبط ویدیو بپردازد. از نظر کیفیت صدا نیز این تبلت از بلندگوهای دوگانه استریو با قدرت ۲ وات بهره می‌برد که همچنین از فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos) نیز پشتیبانی می‌کند.اداره می‌شود.

پنل پشتی مایکروسافت سرفیس پرو 8 - چیکاو

مایکروسافت هنوز اعداد دقیق ظرفیت باتری را ارائه نکرده است، اما تبلت پرو ۸  با یک بار شارژ می‌تواند تا 16 ساعت دوام ‌آورد. در تبلت سرفیس پرو ۷ این میزان ۱۰ ساعت بود. شارژر این تبلت نیز می‌تواند باتری آن را از ۰ تا ۸۰ درصد را در مدت زمانی کمتر از یک ساعت انجام دهد.

مدل وای فای مایکروسافت سرفیس پرو 8 از 1099 دلار شروع می‌شود و انتظار می‌رود که مدل LTE Advanced کمی از آن نسخه گرانتر تر باشد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.