مشخصات اصلی گوشی پوکو  C31 پیش از رونمایی در 30 سپتامبر تایید شد

پوکو، ظهر فردا ۳۰ سپتامبر  (۸ مهر ماه) به وقت محلی، از تلفن هوشمند جدید C31 خود در هند رونمایی می‌کند. این شرکت  اگرچه هنوز مشخصات کامل گوشی C31 را اعلام نکرده است، اما چند ویژگی از مشخصات این تلفن هوشمند را برای ایجاد جلب توجه بیشتر کاربران فاش کرده است. همراه چیکاو باشید.

گوشی هوشمند پوکو  C31 به پردازنده هلیو G35 مدیاتک پلتفرم موبایل مجهز شده است که از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد، اما هنوز اطلاعی در دست نیست که آیا این گوشی با نسخه‌ی رم بالاتر نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

گوشی هوشمند پوکو  C31 - چیکاو

گوشی پوکو C31 دارای صفحه نمایش با ناچ قطره‌ای است و پنل عقب آن نیز از طراحی دو رنگ استفاده می‌کند. پوکو می‌گوید C31 از فناوری‌های Face Unlock (فیس آنلاک) و حسگر اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک بهره می‌برد، اما در تصویری که پوکو به اشتراک گذاشته، حسگر اثر انگشت بر روی گوشی  مشاهده نمی‌شود که احتمالاً به معنی قرار گرفتن آن در پنل پشتی گوشی است.

وضعیت امنیت و Face Unlock گوشی هوشمند پوکو  C31 - چیکاو

پوکو همچنین ادعا می‌کند که گوشی C31 از گوشه‌های تقویت شده و ۲۵ درصد طول عمر بیشتر باتری بهره می‌برد. علاوه بر این، طول عمر باتری این گوشی به چرخه ۱۰۰۰ دور شارژ  افزایش یافته است. این شرکت همچنین ادعا می‌کند که این این باتری حتی پس از ۲.۵ سال استفاده روزانه، همچنان کیفیت خود را حفظ می‌کند.

بهبود 25 درصدی طول عمر باتری گوشی C31 - چیکاو

برند پوکو که زیر مجموعه شیائومی است، با تولید و عرضه گوشی‌های بسیار زیبا، قدرتمند و مقرون به صرفه، خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، موفق گردید تا در بازار جهانی گوشی‌های همراه برای خود جا باز کند و سهم چشمگیری را به خود اختصاص دهد. به همین دلیل، هر زمان خبر تولید گوشی جدیدی از این برند فاش می‌شود، کاربران بی صبرانه منتظر می‌مانند تا هرچه سریع‌تر آن گوشی معرفی و عرضه شود. اکنون گوشی پوکو C1 که قرار است فردا معرفی شود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.